NOW & THEN / ΤΟΤΕ & ΤΩΡΑ Ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας ψάχνει τη γεύση του παράδεισου, δανείζεται ένα στίχο που αναρωτιέται πως «αν έχουμε δυο χέρια αριστερά πως θα μας σταυρώσουν στον Παράδεισο;» και στήνει ραδιοφωνικές πατέντες για όσους έκαναν λάθη αλλά συνεχίζουν να διεκδικούν το παράδεισο διεκδικώντας μια νεότητα που δε μετράει χρόνια αλλά ... Read more
Που Πάει η Μουσική όταν δεν την Ακούμε πια;
Μενέλαος Καραμαγγιώλης
Αυτοτελείς ραδιοφωνικές ταινίες με ένα αυτόνομο ηχητικό σενάριο που απαντάει κάθε φορά στο ερώτημα του τίτλου με διαφορετική και πρωτότυπη οπτική που μεταδίδονται από το Τρίτο Πρόγραμμα από το 1987. Kαλύπτουν θεματολογικά ένα ευρύ φάσμα που περιλαμβάνει θέματα από τη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο, τη μουσική, την επικαιρότητα και επετειακά αφιερώματα.
Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ;
Που πάει μουσική όταν φεύγει από τα αυτιά μας, πού πάνε οι φίλοι όταν φεύγουν, οι αναστεναγμοί όταν ξεφουσκώνουν, τα όνειρα
ΜΟΥΣΙΚΕΣΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΕΡΑ ΣΟΥ (ΠΑΛΙ)
Η μουσική όταν δεν την ακούμε πια πάει να φέρει μουσικές που θα στήσουν μιαν ιστορία πολύσημη και συναρπαστική όσο κι
η ΣΙΓΑΝΗ ΒΡΟΧΗ
Οι οδηγίες του Λου Κιάνγκ Τσέου και του Ναγάι Καφού γίνονται «ομπρέλα» για τους ήρωες αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας που νιώθουν συχνά την ακατανίκητη
ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΟΧΙ ή ΤΟ ΤΡΟΜΩΔΕΣ ΝΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ;
«Μεγάλος πόνος είχε πέσει στην Ελλάδα» γράφει ο Σεφέρης κι οι ήρωες αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας
ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ · ΑΓΓΙΓΜΑ στο σκοτάδι με τις απειλές
«Ίσως μια μέρα τούτος ο πολιτισμός γεννήσει ένα πολιτισμό» ελπίζει ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας: έναν
Ή ΕΝΑ ΖΕΜΠΙΛΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ;
Οι ήρωες μιας ιστορίας που παλεύουν να βγουν από το τούνελ γίνονται οι ήρωες μιας ραδιοφωνικής ταινίας και χώνονται σε ένα μπαούλο
ΚΡΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙΣ
Μια διαφορετική θεώρηση των εκλογών μέσα από τη ματιά ενός πληγωμένου ψηφοφόρου που νιώθει μπερδεμένος και δεν ξέρει τι να πρωτοπιστέψει
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ; Ποιους ενοχλεί ο έρωτας και γιατί ψάχνει το σενάριο της σημερινής ραδιοφωνικής ταινίας μέσα από το “Τίμημα που δεν είμαστε διατεθειμένοι να καταλάβουμε για τον έρωτα” με τη βοήθεια της Ετέλ Αντνάν από τη Βηρυτό: “Γιατί ο έρωτας γεννιέται με την αντίληψη της καμπύλης μιας πλάτης, του μήκους ενός φρυδιού, με το σκάσιμο ενός χαμόγελου. Συμβαίνει…Όμως είναι και ο μοναδικός τρόπος σωτηρίας που γνωρίζουμε.” “…Kι όλο περνάν κάτι άσπρα γαμωσμπαρτ…” Παραγωγή-Παρουσίαση: Μενέλαος Καραμαγγιώλης
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ;
Ποιους ενοχλεί ο έρωτας και γιατί ψάχνει το σενάριο της σημερινής ραδιοφωνικής ταινίας μέσα από το "Τίμημα που δεν είμαστε διατεθειμένοι να καταλάβουμε
ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΚΡΥΦΕΣ
Ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας πηγαινοέρχεται μεταξύ αναχωρήσεων, επιστροφών, χωρισμών, ερωτικών καλεσμάτων, απορρίψεων,
ΜΙΑ (ΑΝΕΦΙΚΤΗ) ΠΡΑΞΗ ΔΩΡΕΑΣ
Μόνο εμείς δεν μπορούμε τελικά να δωρίσουμε κάτι στον εαυτό μας, επιμένει ο Βιτγκενστάιν, κι οι ήρωες αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας κατανοούν
ΝΑ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
ΩΣΕΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ
Ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ιστορίας νιώθει πως είναι μονόδρομος να συγχωρεί και να ξαναχυμάει σε ό,τι
Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΜΗΝΑΣή ένα διαρκές Σαββατοκύριακο;
Είναι ο Αύγουστος μήνας ανέφελων διακοπών, σαν ένα διαρκές Σαββατοκύριακο, ή μήπως είναι η περίοδος μιας θαυμαστής
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ
Ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας στήνει ένα παιχνίδι με φανταστικούς αποδέκτες όπου τα τραγούδια κι οι μελωδίες γίνονται
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΛΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ
Ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας ανακαλύπτει πως συχνά η μουσική όταν δεν την ακούμε πια μπορεί να βρει τις χαμένες αγάπες: αυτές που
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΣ ΕΝΩ ΚΑΙΓΕΣΑΙ;
Ο ήρωας της σημερινής ραδιοφωνικής ταινίας αναρωτιέται πώς μπορεί να χειροκροτάει κανείς ενώ καίγεται και ψάχνει τις ιστορίες
... ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ...
Ο ήρωας της σημερινής ραδιοφωνικής ταινίας ανιχνεύει την αναγκαιότητα και τη διάρκεια των δεσμεύσεων και την τήρηση των υποσχέσεων ενώ
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 5