ΓΙΑ ΝΑ ΡΑΓΙΖΟΥΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ
O Ουάιλντ παίρνει από τα μούτρα τον ήρωα αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας επιμένοντας πως «για να ραγίζουν φτιάχτηκαν οι καρδιές»...
Που Πάει η Μουσική όταν δεν την Ακούμε πια;
Μενέλαος Καραμαγγιώλης
Αυτοτελείς ραδιοφωνικές ταινίες με ένα αυτόνομο ηχητικό σενάριο που απαντάει κάθε φορά στο ερώτημα του τίτλου με διαφορετική και πρωτότυπη οπτική που μεταδίδονται από το Τρίτο Πρόγραμμα από το 1987. Kαλύπτουν θεματολογικά ένα ευρύ φάσμα που περιλαμβάνει θέματα από τη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο, τη μουσική, την επικαιρότητα και επετειακά αφιερώματα.
Η ΝΕΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ – η αγάπη ως τριώδιο;
Και τελικά που πάει η μουσική όταν δεν την ακούμε πια; Ειδικά σε περιόδους εγκλεισμών και μιας άνοιξης που παραμονεύει και όλο καθυστερεί παίζοντας κρυφτό και κάνοντας εφήμερες παροδικές εμφανίσεις μέσα στο χειμώνα; Ο ήρωας της σημερινής ραδιοφωνικής ταινίας ενεργοποιεί τους αποκριάτικους μηχανισμούς για να εγκλωβίσει την ... Read more
ΟΙ ΑΣΩΤΟΙ& οι αγκαλιές που δε διαρκούν.Αφήστε τον να μπει και θα δούμε.
Ο ήρωας της σημερινής ραδιοφωνικής ταινίας προσπαθεί να προσδιορίσει την έννοια του όρου άσωτος: αν είναι μια θρησκευτική προπαγάνδα, ένα στερεότυπο ή μια σίγουρη συνταγή να κατακτήσει κανείς την ελευθερία και τη γνώση μέσα από τη διαρκή φυγή και περιπλάνηση. Το τέλος ... Read more
ΛΟΓΙΑ - ΦΑΡΜΑΚΙ
"Αν ήταν η τελευταία μέρα της ζωής μου" αναρωτιέται ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας “τι θα ‘ πρεπε να συνειδητοποιήσω ή να παραδεχτώ;” κι...
Η δύναμη της αδυναμίας
Ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας παλεύει να επαληθεύσει τον ανέφικτο τίτλο της με δύο αντιφατικές λέξεις/έννοιες που η μία αντιστρατεύεται...
ΠΩΣ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ με παλιές μεθόδους στην αρχή…
«Όσο μένει, μην το βλέπεις λίγο: προλαβαίνεις· κι όσο προλαβαίνεις σπεύδε» είναι μια από τις στενογραφημένες...
ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΑ ΜΙΣΑ
Ραδιοφωνικές ταινίες που επαναλαμβάνονται και κάθε φορά επαναφέρουν διαφορετικές εικόνες δημιουργούν εναλλακτικές επινοητικές...
ΌΛΥΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΜΟΥ, Τσέχωφ, Αρού, Λαμπέτη
Αν κάποιος ρωτήσει δύσπιστα πως μπορεί μια ταινία να «θεάται» μόνο ηχητικά, χωρίς εικόνα, θα πάρει άμεση και συνοπτική...
Η ΕΦΙΚΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ & ΤΟ ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ (ΜΑΣ)
Πως γιατρεύονται οι ασθένειες; Καταρχήν εντοπίζοντας τον καρπό τους επιμένει ο ήρωας της σημερινής ραδιοφωνικής...
Ο ΧΡΟΝΟΣ, Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ
Οι ήρωες αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας στα απομεινάρια μιας άγνωστης γιορτής που διεξάγεται κρυφά -σχεδόν αόρατη- ψάχνουν να βρουν αν το...
ΟΙ ΜΕΡΕΣ, Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΟΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑΝ
Οδηγίες χρήσης -για όσους αγχώνονται με το χρόνο και το πέρασμα του- γίνονται οι «οδηγοί» σε μια ραδιοφωνική ταινία...
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥΠΑΜΕ ΠΑΛΙ...
«Αφού το ξέρεις το φινάλε, ανάτρεψέ το, ζώντας και μη φοβάσαι. Άρχισε να μετράς αντίστροφα, ακύρωσε όσα σε δυσοιώνισαν και...
ΓΥΡΝΑ (ΣΤΟ) ΣΠΙΤΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 3
Η ηρωίδα της σημερινής ραδιοφωνικής ταινίας δίνει στα Χριστούγεννα το όνομα του αγοριού που τη φίλησε πιο καλά από τα άλλα...
ΗΘΕΛΑ ΑΚΟΜΑ…
Αυτοί που δε βρίσκουν τρόπο να πουν αντίο, αυτοί που λένε ήθελα ακόμα, ακόμα κι όταν πρόκειται για μια κατσαρόλα που θέλει πέταμα, αυτοί που δεν...
Η ΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΜΟΝΑΧΙΚΗ
«Aν δημιουργώ στις μέρες μας θα πει δημιουργώ/ζω επικινδύνως, κάθε δημοσίευση συνιστά πράξη που δεν συγχωρεί τίποτε. Το...
NOW & THEN / ΤΟΤΕ & ΤΩΡΑ Ο ήρωας αυτής της ραδιοφωνικής ταινίας ψάχνει τη γεύση του παράδεισου, δανείζεται ένα στίχο που αναρωτιέται πως «αν έχουμε δυο χέρια αριστερά πως θα μας σταυρώσουν στον Παράδεισο;» και στήνει ραδιοφωνικές πατέντες για όσους έκαναν λάθη αλλά συνεχίζουν να διεκδικούν το παράδεισο διεκδικώντας μια νεότητα που δε μετράει χρόνια αλλά ... Read more
Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ;
Που πάει μουσική όταν φεύγει από τα αυτιά μας, πού πάνε οι φίλοι όταν φεύγουν, οι αναστεναγμοί όταν ξεφουσκώνουν, τα όνειρα...
ΜΟΥΣΙΚΕΣΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΕΡΑ ΣΟΥ (ΠΑΛΙ)
Η μουσική όταν δεν την ακούμε πια πάει να φέρει μουσικές που θα στήσουν μιαν ιστορία πολύσημη και συναρπαστική όσο κι...
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 6