| Συναισθησία |
Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023 στις 23:00
Συναισθησία, η στιγμιαία σύζευξη αισθήσεων, η αντιληπτική κατάσταση όπου μία αισθητηριακή εμπειρία αυτόματα και
Τοπογραφία Ήχων
Αφροδίτη Κοσμά
Η αποτύπωση ενός γεγονότος, μιας σκέψης, μιας εικόνας, μιας συγκίνησης ή μια διάθεση ως εκκίνηση, ως ρυθμική παρόρμηση είναι η θεματολογία της εκπομπής. Όπως μια πέτρα που πέφτει στο νερό και από το σιωπηλό κέντρο δημιουργεί ομόκεντρους κύκλους προς τα έξω.
Η «Τοπογραφία ήχων» αποτυπώνει αυτό το «κύμα μέσα στο μυαλό» -δανειζόμενη τη φράση της Βιρτζίνια Γουλφ- και το ακολουθεί να ταξιδεύει σε κύκλους στον ωκεανό, για να φτάσει στην ακτή και να υψωθεί σ’ έναν αφρό «μουσικής».
Συναισθησία, η στιγμιαία σύζευξη αισθήσεων, η αντιληπτική κατάσταση όπου μία αισθητηριακή εμπειρία αυτόματα και ακαριαία προκαλεί μιαν άλλη.
Τα γράμματα, οι αριθμοί,
| Σκίτσα σιωπής |
Η Τοπογραφία Ήχων 9° αποτυπώνει ηχητικά τοπία που δημιουργούν σκίτσα σιωπής...
_ Οι Ensemble Modern συμπράττουν με τους μικροηχους του Alva Noto και την. εσωστρεφή
"Το ταξίδι είναι σπίτι"
Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023 στις 23:00
Ο Ιάπωνας ποιητής Matsuo Bashō (1644 –1694) αποκαλεί τον εαυτό του φουραμπό- ένα ευαίσθητο κομμάτι ύφασμα που σκίζεται
Ο Ιάπωνας ποιητής Matsuo Bashō (1644 –1694) αποκαλεί τον εαυτό του φουραμπό- ένα ευαίσθητο κομμάτι ύφασμα που σκίζεται εύκολα στον αέρα, έχει τις ίδιες ποιότητες με τα φύλλα του
Αόρατες Πόλεις και Πεδιάδες
Η Τοπογραφία Ήχων 7° ταξιδεύει και μεταφέρεται:
*στις «Αόρατες Πόλεις» του Ίταλο Καλβίνο που συνδυαστικά με τις «Πεδιάδες» του Αυστραλού
Η Τοπογραφία Ήχων 7° ταξιδεύει και μεταφέρεται:
*στις «Αόρατες Πόλεις» του Ίταλο Καλβίνο που συνδυαστικά με τις «Πεδιάδες» του Αυστραλού συγγραφέα Τζέραλντ Μαρνέιν
Στο Ιράν η μουσική είναι τόσο ισχυρή όπως ένα όπλο
Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023 στις 23:00
Με αφορμή τη δολοφονία της 22χρονης Mahsa Amini στην Τεχεράνη τον Σεπτέμβριο ’22 που
Με αφορμή τη δολοφονία της 22χρονης Mahsa Amini στην Τεχεράνη τον Σεπτέμβριο ’22 που πυροδότησε τον αγώνα ελευθερίας των Ιρανών γυναικών και το κίνημα πολιτικών και κοινωνικών
Η Τοπογραφία Ήχων 5° μεταφέρεται στο «ήμισυ του κόσμου» όπως αποκαλούν οι Ιρανοί το Ισπαχάν, την παλιά πρωτεύουσα της πλουμιστής Περσίας- υπό τους ήχους του Gabriel Fauré
Η Τοπογραφία Ήχων 5° μεταφέρεται στο «ήμισυ του κόσμου» όπως αποκαλούν οι Ιρανοί το Ισπαχάν, την παλιά πρωτεύουσα της πλουμιστής Περσίας- υπό τους ήχους του Gabriel Fauré
Έτσι αρχίζουν τις πιο πολλές φορές οι περιπέτειες
από μια ξαφνική ιδέα / από κάτι εντελώς ασήμαντο
που ωστόσο ανοίγει κόσμους παράξενους...
Η Τοπογραφία Ήχων #4 αποτυπώνειθραύσματα
Έτσι αρχίζουν τις πιο πολλές φορές οι περιπέτειες
από μια ξαφνική ιδέα / από κάτι εντελώς ασήμαντο
που ωστόσο ανοίγει κόσμους παράξενους...
Η Τοπογραφία Ήχων #4 αποτυπώνει
Ηχητικοί Διαλογισμοί :Shakuhachi & Taiko
Η Τοπογραφία Ήχων #3 αποτύπωνει τη μουσική για σακουχάτσι και τάικο της Ιαπωνίας και μία σύνθεση της Australian Art Orchestra ως συνάντηση
Η Τοπογραφία Ήχων #3 αποτύπωνει τη μουσική για σακουχάτσι και τάικο της Ιαπωνίας και μία σύνθεση της Australian Art Orchestra ως συνάντηση πολιτισμών.
*Το θρυλικό σακουχάτσι (shakuchachi),
«Αυτή η μουσική δε δημιουργεί ένα τραγούδι για τ΄αυτιά μας.
Είναι μια κατάσταση, όπως το φεγγαρόφωτο πάνω στα χωράφια»
Έτσι εξέφρασε ποιητικά τη μουσική ιδιαιτερότητα
«Αυτή η μουσική δε δημιουργεί ένα τραγούδι για τ΄αυτιά μας.
Είναι μια κατάσταση, όπως το φεγγαρόφωτο πάνω στα χωράφια»
Έτσι εξέφρασε ποιητικά τη μουσική ιδιαιτερότητα
Ηχητικοί Διαλογισμοί
Η Τοπογραφία Ήχων #1 αποτυπώνει 2 γεγονότα ζωής που οδήγησαν σε προσωπική απομόνωση και τη θεραπεία αυτής μέσω ηχητικών διαλογισμών.
* Την ταραγμένη
ΣΕΛΙΔΑ 2 ΑΠΟ 3