Η Nora Barnacle του James Joyce [Β’ Μέρος]
Η Σκοτεινή Κυρία
Ευαγγελία Κουλιζάκη
Σκιαγράφηση κάθε φοράς του πορτρέτου μιας γυναίκας, μια φιγούρα σημαίνουσα, επαναστάτρια, καλλιτέχνης, μούσα, ποιήτρια, ερωμένη με φόντο την τέχνη της εποχής της και την κοινωνία της. Η μουσική συνδυάζεται με τα κείμενα, αντιστιτικά ή υποστηρίζοντας τα.
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / Ο Τελευταίος Εραστής [ΙΒ’ Μέρος, τελευταίο]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / Ο Τελευταίος Εραστής [ΙΑ’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / Ο Τελευταίος Εραστής [Ι’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / Ο Τελευταίος Εραστής [Θ’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / Ο Τελευταίος Εραστής [Ζ’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / Ο Τελευταίος Εραστής [Ζ’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / Ο Τελευταίος Εραστής [ΣΤ’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / «Ο Εραστής» [Ε’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / «Ο Εραστής» [Δ’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας / «Ο Εραστής» [Γ’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας [Β’ Μέρος]
Marguerite Duras, Η «μεγάλη ερωτική» της Γαλλικής Λογοτεχνίας [Α’ Μέρος]
Η «Ηρωδιάδα του Mallarmé σε μετάφραση Καίσαρα Εμμανουήλ (κι ένα κείμενο του Ν. Γ. Πεντζίκη) [2/2]
Η «Ηρωδιάδα του Mallarmé σε μετάφραση Καίσαρα Εμμανουήλ (κι ένα κείμενο του Ν. Γ. Πεντζίκη) [1/2]
Annie Ernaux, Γράφοντας την Επιθυμία - [δ' μέρος] («Το Γεγονός»)
Annie Ernaux, Γράφοντας την Επιθυμία - [γ' μέρος] («Η Εμμονή»)
ΣΕΛΙΔΑ 3 ΑΠΟ 8