Δεύτερη εκπομπή με ζωντανές και ραδιοφωνικές ηχογραφήσεις του μαέστρου HANS KNAPPERTSBUSCH (1888-1965)
Anton Bruckner: συμφωνία αρ.7, στην εκδοχή του 1885, από την έκδοση του Albert Gutmann: τέταρτο μέρος. Την Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Κολωνίας διευθύνει ο Hans Knappertsbusch, από ζωντανή ηχογράφηση σ...
Η Γωνία του Συλλέκτη
Θεόδωρος Λούστας
Παρουσιάζονται δυσεύρετες ηχογραφήσεις που δεν έχουν επανεκδοθεί επί δεκαετίες, αλλά και πρόσφατες δισκογραφικές εκδόσεις, με άγνωστες και ανέκδοτες ηχητικές εγγραφές (από ραδιοφωνικά δίκτυα, ιδιωτικά αρχεία κτλ).
Πρώτη εκπομπή με ζωντανές και ραδιοφωνικές ηχογραφήσεις του Μαέστρου Hans Knappertsbusch (1888-1965)
Anton Bruckner: συμφωνία αρ.7, στην εκδοχή του 1885, από την έκδοση του Albert Gutmann.
Την Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Κολωνίας διευθύνει ο Hans Knappertsbusch, από ζωντανή ηχογρ...
Gustav Mahler: συμφωνία αρ.1. Την Τσεχική Φιλαρμονική διευθύνει ο Karel Ančerl, από δισκογραφική εργασία στην Πράγα, τον Δεκέμβριο του 1964.
O Mahler έγραψε την πρώτη συμφωνία την περίοδο 1887-88, ενσωματώνοντας μουσικό υλικό από παλαιότερα έργα του. Την εποχή εκείνη, εργαζόταν ως...
ΟΙ ΔΥΟ ΣΟΝΑΤΕΣ ΓΙΑ ΒΙΟΛΟΝΤΣΕΛΟ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟ ΤΟΥ JOHANNES BRAHMS ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ
Σονάτα αρ. 1, έργο 38. Τον βιολοντσελίστα Antonio Janigro συνοδεύει ο πιανίστας Jörg Demus, από ζωντανή ηχογράφηση στη Ρώμη, στις 15 Μαΐου 1957.
Σονάτα αρ. 2, έργο 99. Τη βιολοντσελίστα&...
GEORGES BIZET: ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ CARMEN, ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1922-1956.
Habanera της Carmen, L'amour est un oiseau rebelle, από την πρώτη πράξη.
Ντουέτο του Don José και της Micaëla, Parle-moi de ma mère!, από την πρώτη πράξη.
...
Anton Bruckner: τρίτο & τέταρτο μέρος της συμφωνίας αρ.8, από την τρίτη εκδοχή, των Josef Schalk και Max von Oberleithner, που τυπώθηκε το 1892. Την Κρατική Ορχήστρα της Βαυαρίας διευθύνει ο Hans Knappertsbusch, από ζωντανή ηχογράφηση της Βαυαρικής Ραδιοφωνίας, στις 5 Δεκεμβρίου 1955.
Αnton Bruck...
Anton Bruckner: πρώτο & δεύτερο μέρος της συμφωνίας αρ. 8 - εις διπλούν - από την τρίτη εκδοχή, των Josef Schalk και Max von Oberleithner, που τυπώθηκε το 1892:
Τη Φιλαρμονική του Βερολίνου διευθύνει ο Hans Knappertsbusch, από ηχογράφηση της Ραδιοφωνίας RIAS σε studio,...
Anton Bruckner: συμφωνία αρ.3, στην εκδοχή της έκδοσης του Theodor Rättig, το 1890. Tην Ορχήστρα της Βαυαρικής Ραδιοφωνίας διευθύνει ο Hans Knappertsbusch, από ζωντανή ηχογράφηση στο Μόναχο, στις 11 Οκτωβρίου 1954.
“...H τρίτη συμφωνία του Bruckner γράφτηκε το 1873, αφιερώθηκε στον R...
ΤΡΕΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΣΟΝΑΤΑΣ ΓΙΑ ΠΙΑΝΟ ΑΡ. 28, ΕΡΓΟ 101, ΤΟΥ LUDWIG VAN BEETHOVEN
Παίζει ο Wilhelm Kempff, από την πρώτη δισκογραφική εργασία του σε αυτή τη σονάτα, το 1925. Μια “ακουστική” (προ-ηλεκτρική) ηχογράφηση, σε δίσκους γραμμοφώνου.
Παίζει ο Alexander Borovsky, από ρεσιτάλ που δόθηκε στο Π...
ΣΕΙΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΩΝ ΤΟΥ LUDWIG VAN BEETHOVEN (ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)
7 παραλλαγές για βιολοντσέλο και πιάνο, πάνω στο ντουέτο της Pamina και του Papageno BeiMännernwelcheliebefühlen, από την όπερα Ο μαγικός αυλός του Wolfgang Amadeus Mozart, WoO 46. Τον βιο...
ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ Johann Strauss ΙΙ: βαλς Ω ωραίε Μάη, έργο 375. Tη Συμφωνική της Βιέννης διευθύνει ο Clemens Krauss, από δισκογραφική εργασία του 1950. Johann Strauss ΙΙ: βαλς Τριαντάφυλλα από τον νότο, έργο 388. Τη Φιλαρμονική του Βερολίνου διευθύνει ο Bruno Walter, από δισκογραφική εργασία του 1930. Sergei Rachmaninov: Μαργαρίτες, για φωνή και πιάνο, έργο 38 αρ. 3, σε μεταγραφή ... Read more
ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ
Johann Strauss ΙΙ: βαλς Ω ωραίε Μάη, έργο 375. Tη Συμφωνική της Βιέννης διευθύνει ο Clemens Krauss, από δισκογραφική εργασία του 1950.
Johann Strauss ΙΙ: βαλς Τριαντάφυλλα από τον νότο, έργο 388. Τη Φιλαρμονική του Βε...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (ΕΚΤΟ ΜΕΡΟΣ)
Δέκα παραλλαγές για πληκτροφόρο, πάνω σε ένα θέμα του Gluck, Κ. 455.
Οκτώ παραλλαγές για πληκτροφόρο, πάνω στο “Come un' agnello” του Sarti, Κ. 460.
Δώδεκα παραλλαγές για πληκτροφόρο, Κ. 50...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (ΠΕΜΠΤΟ ΜΕΡΟΣ)
Έξι παραλλαγές για βιολί και πληκτροφόρο, πάνω στο “Hélas, j’ai perdu mon amant”, K. 360. Τον βιολιστή Julian Olevsky συνοδεύει στο πιάνο η δεύτερη σύζυγός του, Estela Kersenbaum, από μαραθώνια δισκογραφική εργασία των δύο καλ...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (TETAΡΤΟ ΜΕΡΟΣ)
Μενουέτο για πληκτροφόρο, Κ. 2.
Μενουέτο για πληκτροφόρο, Κ. 4.
Μενουέτο για πληκτροφόρο, Κ. 5.
Oκτώ παραλλαγές για πληκτροφόρο, πάνω στο “Laat ons juichen”, του Graf, K. 24.
Eπτά παραλλαγές για π...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (Τρίτο Μέρος)
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ.15, Κ. 450: Andante. Tην πιανίστα Elly Ney συνοδεύει η Ορχήστρα της Γερμανικής Όπερας του Βερολίνου υπό τον Ernst Schrader. Ζωντανή ραδιοφωνική μετάδοση, στις 19 Οκτωβρίου 1944. Π...
Johannes Brahms: Γερμανικό Requiem, για υψίφωνο, βαρύτονο, χορωδία, ορχήστρα και εκκλησιαστικό όργανο ad libitum, έργο 45: πέμπτο, έκτο & έβδομο μέρος: Και υμείς ουν λύπην μεν νυν έχετε. Ου γαρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν. Μακάριοι οι νεκροί . Σολίστ, η υψίφωνος Kerstin Lindberg-Torlind και ο βαρύτονος Bernhard Sönnerstedt. Tην Ορχήστρα Konsertförenings και τη Χορωδία Musikaliska Sällskapet της Στοκχόλμης διευθύνει ο Wilhelm Furtwängler, ... Read more
Johannes Brahms: Γερμανικό Requiem, για υψίφωνο, βαρύτονο, χορωδία, ορχήστρα και εκκλησιαστικό όργανο ad libitum, έργο 45: πέμπτο, έκτο & έβδομο μέρος: Και υμείς ουν λύπην μεν νυν έχετε. Ου γαρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν. Μακάριοι οι νεκροί . Σολίστ, η υψίφωνος Kerstin Lindberg-Torlind και ο βαρύτονος Bernhard Sönnerstedt. Tην Ορχήστρα Konsertförenings και τη Χορωδία Musikaliska Sällskapet της Στοκχόλμης διευθύνει ο Wilhelm Furtwängler, ... Read more
ΣΕΛΙΔΑ 18 ΑΠΟ 22