ΣΕΙΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΩΝ ΤΟΥ LUDWIG VAN BEETHOVEN (ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)
7 παραλλαγές για βιολοντσέλο και πιάνο, πάνω στο ντουέτο της Pamina και του Papageno BeiMännernwelcheliebefühlen, από την όπερα Ο μαγικός αυλός του Wolfgang Amadeus Mozart, WoO 46. Τον βιο...
Η Γωνία του Συλλέκτη
Θεόδωρος Λούστας
Παρουσιάζονται δυσεύρετες ηχογραφήσεις που δεν έχουν επανεκδοθεί επί δεκαετίες, αλλά και πρόσφατες δισκογραφικές εκδόσεις, με άγνωστες και ανέκδοτες ηχητικές εγγραφές (από ραδιοφωνικά δίκτυα, ιδιωτικά αρχεία κτλ).

ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ Johann Strauss ΙΙ: βαλς Ω ωραίε Μάη, έργο 375. Tη Συμφωνική της Βιέννης διευθύνει ο Clemens Krauss, από δισκογραφική εργασία του 1950. Johann Strauss ΙΙ: βαλς Τριαντάφυλλα από τον νότο, έργο 388. Τη Φιλαρμονική του Βερολίνου διευθύνει ο Bruno Walter, από δισκογραφική εργασία του 1930. Sergei Rachmaninov: Μαργαρίτες, για φωνή και πιάνο, έργο 38 αρ. 3, σε μεταγραφή ... Read more
ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ
Johann Strauss ΙΙ: βαλς Ω ωραίε Μάη, έργο 375. Tη Συμφωνική της Βιέννης διευθύνει ο Clemens Krauss, από δισκογραφική εργασία του 1950.
Johann Strauss ΙΙ: βαλς Τριαντάφυλλα από τον νότο, έργο 388. Τη Φιλαρμονική του Βε...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (ΕΚΤΟ ΜΕΡΟΣ)
Δέκα παραλλαγές για πληκτροφόρο, πάνω σε ένα θέμα του Gluck, Κ. 455.
Οκτώ παραλλαγές για πληκτροφόρο, πάνω στο “Come un' agnello” του Sarti, Κ. 460.
Δώδεκα παραλλαγές για πληκτροφόρο, Κ. 50...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (ΠΕΜΠΤΟ ΜΕΡΟΣ)
Έξι παραλλαγές για βιολί και πληκτροφόρο, πάνω στο “Hélas, j’ai perdu mon amant”, K. 360. Τον βιολιστή Julian Olevsky συνοδεύει στο πιάνο η δεύτερη σύζυγός του, Estela Kersenbaum, από μαραθώνια δισκογραφική εργασία των δύο καλ...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (TETAΡΤΟ ΜΕΡΟΣ)
Μενουέτο για πληκτροφόρο, Κ. 2.
Μενουέτο για πληκτροφόρο, Κ. 4.
Μενουέτο για πληκτροφόρο, Κ. 5.
Oκτώ παραλλαγές για πληκτροφόρο, πάνω στο “Laat ons juichen”, του Graf, K. 24.
Eπτά παραλλαγές για π...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ WOLFGANG AMADEUS MOZART (Τρίτο Μέρος)
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ.15, Κ. 450: Andante. Tην πιανίστα Elly Ney συνοδεύει η Ορχήστρα της Γερμανικής Όπερας του Βερολίνου υπό τον Ernst Schrader. Ζωντανή ραδιοφωνική μετάδοση, στις 19 Οκτωβρίου 1944. Π...
Johannes Brahms: Γερμανικό Requiem, για υψίφωνο, βαρύτονο, χορωδία, ορχήστρα και εκκλησιαστικό όργανο ad libitum, έργο 45: πέμπτο, έκτο & έβδομο μέρος: Και υμείς ουν λύπην μεν νυν έχετε. Ου γαρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν. Μακάριοι οι νεκροί . Σολίστ, η υψίφωνος Kerstin Lindberg-Torlind και ο βαρύτονος Bernhard Sönnerstedt. Tην Ορχήστρα Konsertförenings και τη Χορωδία Musikaliska Sällskapet της Στοκχόλμης διευθύνει ο Wilhelm Furtwängler, ... Read more
Johannes Brahms: Γερμανικό Requiem, για υψίφωνο, βαρύτονο, χορωδία, ορχήστρα και εκκλησιαστικό όργανο ad libitum, έργο 45: πέμπτο, έκτο & έβδομο μέρος: Και υμείς ουν λύπην μεν νυν έχετε. Ου γαρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν. Μακάριοι οι νεκροί . Σολίστ, η υψίφωνος Kerstin Lindberg-Torlind και ο βαρύτονος Bernhard Sönnerstedt. Tην Ορχήστρα Konsertförenings και τη Χορωδία Musikaliska Sällskapet της Στοκχόλμης διευθύνει ο Wilhelm Furtwängler, ... Read more
Johannes Brahms: Γερμανικό Requiem, για υψίφωνο, βαρύτονο, χορωδία, ορχήστρα και εκκλησιαστικό όργανο ad libitum, έργο 45: πέμπτο, έκτο & έβδομο μέρος:
Και υμείς ουν λύπην μεν νυν έχετε.
Ου γαρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν.
Μακάριοι οι νεκροί .
Σολίστ, η υψίφωνος K...
Johannes Brahms: Γερμανικό Requiem, για υψίφωνο, βαρύτονο, χορωδία, ορχήστρα και εκκλησιαστικό όργανο ad libitum, έργο 45: πρώτο, δεύτερο, τρίτο & τέταρτο μέρος:
Μακάριοι οι πενθούντες.
Διότι πάσα σαρξ ως χόρτος.
Γνώρισόν μοι, Κύριε το πέρας μου.
Ως αγαπητά τα σκηνώματά σου.
To Γερμανικό Requiem&nb...
ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ GUSTAV MAHLER ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Συμφωνία αρ.1: τρίτο μέρος. Είναι ένα πένθιμο εμβατήριο, εμπνευσμένο από μια ξυλογραφία του Αυστριακού εικαστικού Moritz von Schwind, με τίτλο Η νεκρική πομπή του κυνηγού. ...
Gustav Mahler: συμφωνία αρ.2, γνωστή με την επωνυμία Της Αναστάσεως: τέταρτο & πέμπτο μέρος.
Σολίστ είναι η υψίφωνος Emilia Cundari και η μεσόφωνος Maureen Forrester. Tη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης διευθύνει ο Bruno Walter, από δισκογραφική εργασία ...
Gustav Mahler: συμφωνία αρ.2, γνωστή με την επωνυμία Της Αναστάσεως: πρώτο, δεύτερο & τρίτο μέρος.
Tη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης διευθύνει ο Bruno Walter, από δισκογραφική εργασία στο Carnegie Hall, στις 17, 18 και 21 Φεβρουαρίου 1958.
Σ...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΙΑΝΙΣΤΑ GEORGE COPELAND (1882-1971).
Ο George Copeland υπήρξε ένας από τους κορυφαίους πιανίστες της εποχής του, με μαγικό ήχο, ανεξάντλητη παλέτα ηχοχρωμάτων και ευρύ ρεπερτόριο, από τη μουσική Μπαρόκ ως τη σύγχρονη. Προτού ακόμη γνωρίσει προσωπικά τον Debussy, υπ...
31η ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
(φωτό: ο συνθέτης Carl Nielsen σε φωτογραφία του 1908)
Carl Nielsen: συμφωνία αρ.6, με την επωνυμία Sinfonia semplice, δίχως αρίθμηση opus. Τη Φιλαρμονική Ορχήστρα Janáček της Ostrava&...
30ή ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
(φωτό: ο συνθέτης Carl Nielsen σε φωτογραφία του 1908)
Carl Nielsen: συμφωνία αρ.5, έργο 50. Τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης διευθύνει ο Leonard Bernstein, από δισκoγραφική εργασία του 1962. Σόλο ταμπούρο, παίζει ο Elden ...
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΕΙΚΟΣΤΟ ΕΝΑΤΟ ΜΕΡΟΣ)
(φωτό: ο συνθέτης Carl Nielsen σε φωτογραφία του 1908)
Carl Nielsen: συμφωνία αρ.4, με την επωνυμία Το άσβεστο, έργο 29. Τη Φιλαρμονική Ορχήστρα Janáček της Ostrava διευθύνει ο Theodore Kuchar, από δισκογραφική εργασία του 2005.
C...
ΣΕΛΙΔΑ 17 ΑΠΟ 21