Η ΚΩΜΙΚΗ ΟΠΕΡΑ “Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΗΣ” ΤΟΥ GIOACHINO ROSSINI (ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)
Το λιμπρέτο της όπερας Ο κουρέας της Σεβίλης ή Η ανώφελη προφύλαξη, έγραψε ο Cesare Sterbini, με βάση τη φερώνυμη κωμωδία του Pierre Beaumarchais.
Λαμβάνουν μέρος – κατά σειρά εμφάνισης – οι καλλιτέχνες:
Rosina, μια νέα και όμορφη κοπέλα, η soprano coloratura Roberta Peters.
Figaro, κουρέας της Σεβίλης, ο βαρύτονος Robert Merrill.
Ιατρός Bartolo, ένας γέρος που κρατά έγκλειστη τη Rosina, επιθυμώντας να την παντρευτεί, o βαθύφωνος Fernando Corena.
Berta, υπηρέτρια του Bartolo, η mezzo-soprano Margaret Roggero.
Ambrogio, υπηρέτης του Bartolo, σε ομιλούμενο ρόλο, o βαθύφωνος Carlo Tomanelli.
Don Basilio, δάσκαλος μουσικής της Rosina και έμπιστος του Bartolo, ο βαθύφωνος Giorgio Tozzi.
Almaviva, ένας πλούσιος κόμης, ερωτευμένος με τη Rosina, o τενόρος Cesare Valletti.
Συμμετέχουν στρατιώτες και ένας αξιωματικός.
Τη Χορωδία και την Ορχήστρα της Metropolitan Opera διευθύνει o Erich Leinsdorf.
Δισκογραφική εργασία για την RCA Victor, τον Σεπτέμβριο του 1958. Μια από τις κορυφαίες ερμηνείες της σχετικής δισκογραφίας.
“…Ο Bartolo πληροφορείται από τον δάσκαλο μουσικής Don Basilio, πως ο κόμης Almaviva βρίσκεται στη Σεβίλη. Στην περίφημη άρια La calunnia è un venticello – Η συκοφαντία είναι μία αύρα, ο Basilio προτείνει να διαδώσουν κατηγορίες εις βάρος του. Στην άρια εξηγεί ότι η συκοφαντία είναι αρχικά ένας αδύναμος γλυκός ψίθυρος. Διεισδύει στα αυτιά των ανθρώπων και βαθμιαία δυναμώνει. Τελικά, μοιάζει με έκρηξη και σεισμό, που ταπεινώνει το άμοιρο θύμα…”
Παραγωγή-Παρουσίαση: Θεόδωρος Λούστας