Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ’ αυτό, παρουσιάζεται υπέροχα -κάπου στην αρχή- και μια σχέση πατέρα κόρης: “Όταν η κόρη του βγήκε επιτέλους στην προβλήτα, ο Μόρις την έσφιξε στην αγκαλιά του. Εκείνη κρύφτηκε στο στέρνο του και τότε, μόλις την τύλιξε η γνώριμη μυρωδιά του, συνειδητοποίησε ξάφνου πόσο δυστυχισμένη ήταν τόσο καιρό, και της ήρθαν δάκρυα στα μάτια. ... Read more
Όλα τα Πρωινά του Τρίτου / Αισθηματική Αγωγή
Γιώργος Φλωράκης
Μουσικό μείγμα από όλες τις εποχές της λόγιας μουσικής, χωρίς να λείπουν ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες διαφορετικές προσεγγίσεις. Με πρωινή διάθεση και αμεσότητα επικοινωνίας, αλλά και πληροφορίες που αφορούν στους συνθέτες και τα έργα που παρουσιάζονται. Εκπομπή που φιλοδοξεί να αποτελεί καλή παρέα για το ξεκίνημα της ημέρας.

Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στη φαντασία και στη μουσική του έμοιαζε με δάκρυα που έπεφταν κατευθείαν στην καρδιά του”, (Story of My Life: The Autobiography of George Sand). Κι ύστερα, έρχεται στο μυαλό μου η Δημουλά: “Στεγνή στέκομαι ανάμεσα στα δύο ενδεχόμενα: βροχή ή δάκρυα, κι ανάμεσα σε τόσα διφορούμενα: βροχή ή δάκρυα, έρωτας ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στη φαντασία και στη μουσική του έμοιαζε με δάκρυα που έπεφταν κατευθείαν στην καρδιά του”, (Story of My Life: The Autobiography of George Sand). Κι ύστερα, έρχεται στο μυαλό μου η Δημουλά: “Στεγνή στέκομαι ανάμεσα στα δύο ενδεχόμενα: βροχή ή δάκρυα, κι ανάμεσα σε τόσα διφορούμενα: βροχή ή δάκρυα, έρωτας ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στη φαντασία και στη μουσική του έμοιαζε με δάκρυα που έπεφταν κατευθείαν στην καρδιά του”, (Story of My Life: The Autobiography of George Sand). Κι ύστερα, έρχεται στο μυαλό μου η Δημουλά: “Στεγνή στέκομαι ανάμεσα στα δύο ενδεχόμενα: βροχή ή δάκρυα, κι ανάμεσα σε τόσα διφορούμενα: βροχή ή δάκρυα, έρωτας ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στ...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στ...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σήμερα γυρίζει στο μυαλό μου η «Ανθολογία του Μαύρου Χιούμορ» κι ο Μπρετόν, μα πιο πολύ ο Βωδελαίρος κι η σελίδα 89: “Δεν έχετε τζάμια χρωματιστά; Ροζ τζάμια, τζάμια κόκκινα, τζάμια μαγικά, παραδεισένια τζάμια, που να κάνουν τη ζωή να φαίνεται ωραία”; Ναι, περιμένοντας το καιν...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σήμερα γυρίζει στο μυαλό μου η «Ανθολογία του Μαύρου Χιούμορ» κι ο Μπρετόν, μα πιο πολύ ο Βωδελαίρος κι η σελίδα 89: “Δεν έχετε τζάμια χρωματιστά; Ροζ τζάμια, τζάμια κόκκινα, τζάμια μαγικά, παραδεισένια τζάμια, που να κάνουν τη ζωή να φαίνεται ωραία”; Ναι, περιμένοντας το καιν...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σήμερα γυρίζει στο μυαλό μου η «Ανθολογία του Μαύρου Χιούμορ» κι ο Μπρετόν, μα πιο πολύ ο Βωδελαίρος κι η σελίδα 89: “Δεν έχετε τζάμια χρωματιστά; Ροζ τζάμια, τζάμια κόκκινα, τζάμια μαγικά, παραδεισένια τζάμια, που να κάνουν τη ζωή να φαίνεται ωραία”; Ναι, περιμένοντας το καιν...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σήμερα γυρίζει στο μυαλό μου η «Ανθολογία του Μαύρου Χιούμορ» κι ο Μπρετόν, μα πιο πολύ ο Βωδελαίρος κι η σελίδα 89: “Δεν έχετε τζάμια χρωματιστά; Ροζ τζάμια, τζάμια κόκκινα, τζάμια μαγικά, παραδεισένια τζάμια, που να κάνουν τη ζωή να φαίνεται ωραία”; Ναι, περιμένοντας το καιν...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σήμερα γυρίζει στο μυαλό μου η «Ανθολογία του Μαύρου Χιούμορ» κι ο Μπρετόν, μα πιο πολύ ο Βωδελαίρος κι η σελίδα 89: “Δεν έχετε τζάμια χρωματιστά; Ροζ τζάμια, τζάμια κόκκινα, τζάμια μαγικά, παραδεισένια τζάμια, που να κάνουν τη ζωή να φαίνεται ωραία”; Ναι, περιμένοντας το καιν...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σήμερα ξεκινάμε με τη Maria Callas και μία από τις άριες που ερμήνευσε μοναδικά. “Casta Diva” από τη Norma.
Καλή ακρόαση
Παραγωγή-παρουσίαση: Γιώργος Φλωράκης
...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σήμερα ξεκινάμε με τη Maria Callas και μία από τις άριες που ερμήνευσε μοναδικά. “Casta Diva” από τη Norma.
Καλή ακρόαση
Παραγωγή-παρουσίαση: Γιώργος Φλωράκης
...
Κάθε πρωί στις 8.00, ζωντανά, οι εκλεκτικές μας αναζητήσεις ξεκινούν από την αναγεννησιακή μουσική, περνούν μέσα από το μπαρόκ, την κλασική, τη ρομαντική και τη μοντέρνα εποχή και συναντούν τη jazz, singers-songwriters απ’ όλον τον κόσμο, μινιμαλιστές και μετα-μινιμαλιστές συνθέτες, παραδοσιακούς ήχους ...
Κάθε πρωί στις 8.00, ζωντανά, οι εκλεκτικές μας αναζητήσεις ξεκινούν από την αναγεννησιακή μουσική, περνούν μέσα από το μπαρόκ, την κλασική, τη ρομαντική και τη μοντέρνα εποχή και συναντούν τη jazz, singers-songwriters απ’ όλον τον κόσμο, μινιμαλιστές και μετα-μινιμαλιστές συνθέτες, παραδοσιακούς ήχους ...
Στη σημερινή εκπομπή, στο πρωινό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου, ο Γιώργος Φλωράκης μεταδίδει αποκλειστικά έργα Ελλήνων συνθετών: των Μανώλη Καλομοίρη, Νίκου Σκαλκώτα, Μίκη Θεοδωράκη, Δημήτρη Παπαδημητρίου καθώς και έργα που συνάδουν με το πνεύμα της ημέρας όπως μεταξύ άλλων την 1η Συμφωνία, τ...
ΣΕΛΙΔΑ 7 ΑΠΟ 36