Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη βράδυ στις δέκα στο Τρίτο Πρόγραμμα

Στον αποψινό «Ήχο της Νύχτας» o Anouar Brahem, o Anouar Brahem, o Astor Piazzolla, o Evan Lurie, το κουαρτέτο Balake Sissoko, το μουσικό σχήμα Onkora, η Ορχήστρα De La Universidad Nacional De Ingenieria και η Barbara Kusa με το σύνολο La Chimera συναντώνται – μεταφέροντας συναισθήματα, ιστορίες και εικόνες, υπερβαίνοντας σύνορα, ενώνοντας ανθρώπους και κουλτούρες μέσα από τη δύναμη της μουσικής, όπου υπάρχει μόνο η καθαρή, αληθινή έκφραση της ανθρώπινης εμπειρίας.
Παραγωγή, επιμέλεια: Απόστολος Άννης
Μία χωρίς σύνορα πλεύση στον απέραντο ωκεανό της μουσικής δημιουργίας – ένας διάλογος συνειρμών που ανακαλύπτει το ετερόκλητο, νοσταλγεί το οικείο και αιφνιδιάζει στην συνάντησή τους.
- Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη με τον Απόστολο Άννη
- Κάθε Τρίτη και Πέμπτη με τον Παναγιώτη Παναγάκη
Πάντα, στο Νέο Πρόγραμμα του Τρίτου!