John Du Prez - Eric Idle: "Spamalot"
Εάν στα 1975 η ταινία "Monty Python and the Holy Grail" των Monty Python δίχασε τους κριτικούς, σίγουρα στα 2005 που το έργο έγινε musical με τον τίτλο "Spamalot", κανείς πλέον δεν διχάστηκε: ήταν μια ξεκάθαρη επιτυχία, τόσο οικονομικά όσο και καλλιτεχνικά. Τρεις...
On Demand
Dante Alighieri, ''Καθαρτήριο''
ΑΣΜΑ 8: Στην Κοιλάδα των Πριγκήπων αποπειράται να εισχωρήσει ο Όφις, όμως άγγελοι εξ ουρανού τον διώχνουν. Ο Δάντης συνομιλεί εκεί με τον Μπολωνέζο δικαστή Νίνο Βισκόντι, παλιό φίλο του, και τον άρχοντα Κορράδο Μαλασπίνα.
ΑΣΜΑ 9: Ο Δάντης αποκοιμάται, βλέπει το π...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ ΕΓΧΟΡΔΩΝ ΤΟΥ HOLLYWOOD
Felix Slatkin, πρώτο βιολί,
Paul Shure, δεύτερο βιολί,
Alvin Dinkin, βιόλα και
Eleanor Aller, βιολοντσέλο.
Aκούγονται κουαρτέτα των Franz Schubert και Ludwig van Beethoven.
“...H ιδέα της δημιου...
Το Επίτιμο Προξενείο της Αυστρίας στα Δωδεκάνησα, το Mozarteum Hellas, το Υπουργείο Πολιτισμού-Εφορεία Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ο Δήμος Ρόδου και ο ΔΟΠΑΡ, μετά από μία συντονισμένη προσπάθεια σε συνεργασία με το International Mozarteum Foundation εξασφάλισαν την παρουσί...
Πρωινά, Τρίτο, 8:00 και έχω στον νου μου έντονα αυτόν τον καιρό μαζί με το ζήτημα της μνήμης. Μιλώ για τη μνήμη ως το εργαλείο εκείνο που χρησιμοποιεί ο Μαρσέλ Προυστ προκειμένου να ξανακερδίσει τον χαμένο χρόνο, τη μνήμη από τη μια πλευρά και τη λογοτεχνική ανάπλαση -την τέχνη δηλαδή- από την άλλη. Δεν ξέρω αν είναι...
Το Θέατρο της μνήμης
Η μνήμη είναι κατασκευή, μια αναπαράσταση μιας εικόνας του παρελθόντος.
Το Θέατρο της Μνήμης, έργο του αναγεννησιακού φιλόσοφου Giulio Camillo Delminio, είναι μια χωρική κατασκευή που συνδυάζει τις έννοιες της αρχιτεκτονικής, της γλώσσας και της μνήμης: μια δομή που παρέχει τ...
Μέρος 1ο
Για κάθε (αξεπέραστο) Bach, Beethoven, Wagner, Mozart, Miles, Coltrane, Monk κλπ κλπ υπάρχουν πολλοί ικανότατοι μουσικοί της ιδίας περιόδου που όμως τους λείπει αυτό το «κάτι» που χαρακτηρίζει τους κορυφαίους των κορυφαίων.
Στη «Νυχτερινή Πτήση» που απογειώνεται μια ώρα πριν από τα με...
Johann Jeremias du Grain, Josef Guretzky, H.I. Franz von Biber
Παραγωγή- Παρουσίαση: Τζουλιέττα Καρόρη
Dante Alighieri, ''Καθαρτήριο''
ΑΣΜΑ 6: Προ-Καθαρτήριο, τρίτη ζώνη - Κι άλλες ψυχές ζητούν να ακούσει ο Δάντης την ιστορία τους. Προχωρώντας, ο Δάντης και ο Βιργίλιος συναντούν τον μοναχικό, περήφανο Σορντέλλο, τροβαδούρο των αρχών του 13ου αιώνα από τη Μάντοβα, που μέμφεται την Ιταλία για την...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ OTTORINO RESPIGHI (1879-1936) (ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ)
Συμφωνικό ποίημα Ρωμαϊκές εορτές – Feste Romane. Την Τσεχική Φιλαρμονική διευθύνει ο Antonio Pedrotti, από δισκογραφική εργασία για την εταιρεία Supraphon, το 1961.
Πρώτη σο...
Τραγουδήστε μαζί μας! Συμμετοχική Όπερα: 100 χρόνια Μαρία Κάλλας
Με αφορμή τη συναυλία που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου στις 20:30 για την εορταστική εκατονταετηρίδα,της κορυφαίας σοπράνο, στο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Β. & Μ. Θεοχαράκη, ξετυλίγεται η ιστορία και το περιεχόμ...
Πρωινά, Τρίτο, 8:00 και έχω στον νου μου έντονα αυτόν τον καιρό μαζί με το ζήτημα της μνήμης. Μιλώ για τη μνήμη ως το εργαλείο εκείνο που χρησιμοποιεί ο Μαρσέλ Προυστ προκειμένου να ξανακερδίσει τον χαμένο χρόνο, τη μνήμη από τη μια πλευρά και τη λογοτεχνική ανάπλαση -την τέχνη δηλαδή- από την άλλη. Δεν ξέρω αν είναι...
DOM LA NENA (Dominique Pinto)
Όταν η Dominique Pinto ήταν οκτώ ετών, οι γονείς της της αγόρασαν ένα τσέλο για τα γενέθλιά της. Τα παιδικά και εφηβικά χρόνια της Pinto ήταν πλανόδια: μετακόμισε από το σπίτι της στο Πόρτο Αλέγκρε της Βραζιλίας στο Παρίσι, πίσω στη Βραζιλία, μετά στο Μπουένος Άιρες και μετά...
«Έζησε τη ζωή του σε τρίτο πρόσωπο.
Φυγάδευσε από νωρίς τον αληθινό του εαυτό στη λήθη του απωλεσθέντος θέρους. Έζησε από παιδί μέσα σε ένα διαρκές, γλυκό και βιολογικά εντελώς πρώιμο ποιητικό Φθινόπωρο. Βίωνε πάντα το θρήνο της απώλειας του καλοκαιριού με το μυαλό κολλημένο πλασματικά, σχεδόν οραματικά ...
Dante Alighieri, ''Καθαρτήριο''
ΑΣΜΑ 4: Προ-Καθαρτήριο, δεύτερη ζώνη - Εδώ αναμένουν οι αμελείς, που ανέβαλαν τη μετάνοια ως την ύστατη στιγμή. Ο Δάντης συναντά τον παλιό γνωστό του και διάσημο τεμπέλη Μπελάκουα, Φλωρεντινό, κατασκευαστή μουσικών οργάνων.
ΑΣΜΑ 5: Προ-Καθαρτήριο, τρίτη ζώνη - Ε...
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ OTTORINO RESPIGHI (1879-1936) (ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ)
Συμφωνικό ποίημα Ta πεύκα της Ρώμης – Ι pini di Roma. Tην Ορχήστρα της Κρατικής Όπερας της Βιέννης διευθύνει ο Argeo Quadri, από δυσεύρετη δισκογραφική εργασία για την αμερικανική ...
Πρωινά, Τρίτο, 8:00 και έχω στον νου μου έντονα αυτόν τον καιρό μαζί με το ζήτημα της μνήμης. Μιλώ για τη μνήμη ως το εργαλείο εκείνο που χρησιμοποιεί ο Μαρσέλ Προυστ προκειμένου να ξανακερδίσει τον χαμένο χρόνο, τη μνήμη από τη μια πλευρά και τη λογοτεχνική ανάπλαση -την τέχνη δηλαδή- από την άλλη. Δεν ξέρω αν είναι...
Η ΛΥΡΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ‘’ΣΑΛΑΜΙΝΑ’’ TOY MAURICE EMMANUEL
Γάλλος συνθέτης και μουσικολόγος με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αρχαία ελληνική μουσική ο Emmanuel μελέτησε εις βάθος και το αρχαίο δράμα, ιδιαίτερα τις τραγωδίες του Αισχύλου, απο τις οποίες εμπνεύστηκε τις δύο λυρικές τραγωδίες του ‘’Προμηθέας Δεσ...
ΣΕΛΙΔΑ 286 ΑΠΟ 430