Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας του Δήμου Παύλου Μελά με το Δήμο Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Ασλανίδης, μιλώντας στην εκπομπή «Εδώ και Τώρα» του 102FM της ΕΡΤ3.
Εδώ και Τώρα
Δημήτρης Καραμαούνας
Ασπασία Βούζη
Πολιτικό ρεπορτάζ από τους συντάκτες της ΕΡΤ3, συνεντεύξεις με πρόσωπα που κυριαρχούν στην ειδησεογραφία. Μεγάλα κοινωνικά ζητήματα.
Οι σοβαρές παραβάσεις είναι παραβίαση του κόκκινου, η διπλή γραμμή, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, που κλιμακωτά επισύρουν σοβαρές κυρώσεις.
Είναι ένα θέμα που απασχολεί τους εμποροϋπαλλήλους, αλλά και εργαζόμενους και σε άλλους κλάδους, γιατί οι επιταγές που παίρνεις είναι για επιχειρήσεις, για σούπερ μάρκετ, για ψώνια.
Τι να την κάνεις την κάρτα τον χρόνο, όταν είναι 2- 2,5 μήνες το πολύ η σεζόν. Φέτος η FRAPORT το έκανε 900 και για το 2026 1.350 ευρώ.
Όλοι οι πρυτάνεις εκφράσαμε τη χαρά μας, γιατί για πρώτη φορά για ένα σοβαρό θέμα γίνεται σύσκεψη με τον πρωθυπουργό και άλλους πέντε υπουργούς.Δείχνει διάθεση συνεργασίας.
Με βάση το νόμο οι κύριοι κάτοχοι, οι επικαρπωτές, οι νομείς κτιρίων οφείλουν να διατηρούν τα κτίρια σε τέτοια κατάσταση που να μην αποτελούν κίνδυνο.
Σκεφτείτε πόσες περιπτώσεις ανθρώπων υπάρχουν που δεν έχουν σχέση με την τεχνολογία και προσφεύγουν στη βοήθεια νεότερων, που καταθέτουν μέσω e-banking κλπ.
Ευτυχώς, γιατί κάθε χρόνο έχουμε την αγωνία του πότε θα ανακοινωθεί, αν θα μπει το δρομολόγιο. Έστω και αργά είναι θετικό!
Η μείωση του εμβολιασμού μπορεί να φέρει στην επιφάνεια ξεχασμένες ασθένειες που νομίζουμε ότι δεν υπάρχουν, άλλα ακόμη υπάρχουν σε αναπτυσσόμενες χώρες.
Για τις επιπτώσεις στην υγεία δεν είμαι ειδικός, χρειάζονται ιατρικά και επιδημιολογικά δεδομένα. Δεν είναι μόνο θέμα Σερρών, αλλά και άλλων περιοχών.
Έχουν σταλεί και δεύτερες εξειδικευμένες μετρήσεις στον Δημόκριτο και περιμένουμε τα αποτελέσματα. Η Εθνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας δίνει τα πιστοποιητικά σχετικά με το νερό.
Δεν διαφαίνεται να είναι μόνιμη λύση. Όταν ξεκινήσει η ανάπλαση της ΔΕΘ, θεωρώ ότι θα ξεκινήσει η νέα αναζήτηση νέου κτιρίου.
Είναι περίοδος που έπεσε η τιμή του πετρελαίου, οπότε δεν θα γίνει αύξηση. Τα δρομολόγια είναι από Θεσσαλονίκη για το βορειοανατολικό Αιγαίο, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, μία φορά την εβδομάδα.
Όπως είπε και ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ πρέπει να πάρουμε μέτρα ασφαλείας (σ.σ. εννοεί προληπτικά) και όχι να κλείσουμε το σχολείο. Σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ δεν προβλέπεται αναστολή ή απολύμανση σχολείου.
Επί της ουσίας δεν αναμένεται να αλλάξει τα πράγματα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Συμβολικά είναι πολύ ενοχλητικό αλλά δεν χρειάζεται να μας πιάνει πανικός, για μία εξέλιξη που δεν θα φέρει σημαντικές αλλαγές.
Η επικινδυνότητα του οδικού δικτύου από το Ζαγκλιβέρι προς γειτονικούς οικισμούς, όπως το Καλαμωτόκαι τα Πετροκέρασα, είναι σαφής και τη βιώνουμε καθημερινά, καθώς εκτελούμε τα δρομολόγια στην περιοχή.
Κάνουμε έρευνες, αυτοψίες, μπαίνουμε στα λεωφορεία και διαπιστώνουμε ότι σε κάποια από τα ζητήματα που έχουμε ήδη υλοποιήσει χρειάζονται αλλαγές.
Είχαμε τηλεφωνική επικοινωνία χθες με τον υπουργό, τον κύριο Κικίλια, και μας είπε ότι εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση. Είχαμε κάνει πολλές ενέργειες με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη.
ΣΕΛΙΔΑ 4 ΑΠΟ 21