Στην τροποποίηση των δρομολογίων των αστικών συγκοινωνιών, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών αναφέρθηκε ο Διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) Γιάννης Τόσκας, μιλώντας στην εκπομπή «Εδώ και Τώρα» του 102FM της ΕΡΤ3.
Εδώ και τώρα
Δ. Καραμαούνας, Α. Βούζη
Πολιτικό ρεπορτάζ από τους συντάκτες της ΕΡΤ3, συνεντεύξεις με πρόσωπα που κυριαρχούν στην ειδησεογραφία. Μεγάλα κοινωνικά ζητήματα.
Είχαμε τηλεφωνική επικοινωνία χθες με τον υπουργό, τον κύριο Κικίλια, και μας είπε ότι εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση. Είχαμε κάνει πολλές ενέργειες με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη.
Από τις δύο διαβουλεύσεις στην Ε΄ Δημοτική Κοινότητα που κράτησαν 3-4 μήνες βγήκαν αποτελέσματα. Υπάρχει θετικότητα και ζητούν οι κάτοικοι την κάρτα.
Στην ίδρυση και δημιουργία Δημογραφικού Παρατηρητηρίου για την καταγραφή και την κωδικοποίηση των αιτίων που μεγενθύνουν το Δημογραφικό πρόβλημα στη χώρα μας αναφέρθηκε ο κ. Κώστας Ζαφείρης.
Στα τέλη του 2026 ελπίζω ότι θα μπουν οι μπουλντόζες στο χώρο κατασκευής. Ευελπιστώ ότι σε δύο χρόνια το έργο θα είναι έτοιμο, για να δοθεί στην κυκλοφορία.
Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή ο Νέος Οικοδομικός Κανονισμός, ως ένδειξη ότι η Πολιτεία αρχίζει να αντιλαμβάνεται τα δισεπίλυτα προβλήματα, με κορυφαίο την άναρχη δόμηση και την αυθαίρετη δόμηση.
Η πλατφόρμα προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και τουλάχιστον για το επόμενο τριήμερο στους φορείς αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών και στις παράκτιες αρχές κατά τη διάρκεια επικίνδυνων συμβάντων.
Στις μέρες μας αυτά τα φαινόμενα είναι πιο συχνά και με μεγαλύτερη ένταση. Δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της ανομβρίας και της έλλειψης βροχοπτώσεων και χιονοπτώσεων, αλλά και της απουσίας έργων υποδομής.
Το 50% των νοσηλευόμενων στη Θεσσαλονίκη προέρχονται από τους όμορους νομούς. Νοσοκομεία όπως των Γιαννιτσών και του Κιλκίς έχουν από έναν παθολόγο.
Παραμένουν σε κατάσταση συναγερμού, όπως και το σύνολο της ηπειρωτικής χώρας, με εξαίρεση την κεντρική Ελλάδα, τη Θεσσαλία και την Κεντρική Μακεδονία.
Τις τρεις τελευταίες μέρες φτάνουν στη Ομοσπονδία καταγγελίες για απολύσεις. Πού αλλού; Στη ναυαρχίδα του τουρισμού, Μύκονος, Σαντορίνη, Πάρος, στα «νησιά του συμπλέγματος Νταχάου», όπως τα λέμε εμείς.
Καταθέσαμε τον Φεβρουάριο την αγωγή και, επειδή αφορά συνδικαλιστικό όργανο και αυτά εκδικάζονται γρήγορα, έγινε η εκδίκαση σε μια εβδομάδα και η απόφαση βγήκε 22 Απριλίου.
Στο ΕΚΑΒ, οι ελλείψεις προσωπικού ανέρχονται σε περίπου 1.000 άτομα. Η έλλειψη των διασωστών είναι πολύ έντονη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και στις νησιωτικές περιοχές.
Θα πρέπει να επισκευάζονται οι ρωγμές. Σε περίπτωση ενός σεισμού προοπτικά η μη επισκευή των ρωγμών μπορεί να προκαλέσει δυσμενέστερες συνέπειες.
Θα δώσουμε βαρύτητα σε συνοικίες με πολύ κόσμο, που δεν εξυπηρετούνται σήμερα από το μετρό. Στόχος μας είναι στο τέλος του 2027 το σύνολο των λεωφορείων του Οργανισμού να είναι καινούργια.
Στο διπλωματικό ρινγκ ο Ζελένσκι είναι σε πολύ δύσκολη θέση. Απλώς διαπραγματεύεται τι θα χάσει. Από την Ευρώπη υπάρχει μόνο μια Γαλλία που συζητάει, ενώ Γερμανία-Βρετανία έχουν εξαφανιστεί.
Έχουμε εκτιμήσει με βάση μοντέλα ότι το 1/3 της πόλης που δομείται από πολύ παλιά σπίτια και κατασκευές θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα, αυτό είναι σχεδόν βέβαιο.
Χρειαζόμαστε επάρκεια. Ειδικά στις γιορτές που υπερ-καταναλώνουμε, μπορούμε να φτιάξουμε φαγητά με όσα περισσεύουν αντί να τα πετάμε.
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 17