Εδώ και τώρα Δ. Καραμαούνας, Α. Βούζη
0:00
0:00 LIVE
102FM  102,0 FM
102FM 102,0 FM Αγγελάκη 14, Θεσσαλονίκη ΤΚ: 54636 2313338420 (Studio), 2313338401,2313338448 (Γραμματεία – Κοινό) 102fm@ert.gr

Ο Πρόεδρος των Εργαζομένων του ΟΑΣΘ Ιωάννης Δήμκας, στον 102FM | «Εδώ και Τώρα» | 18.11.2024

Στις αναγκαίες αλλαγές στις υφιστάμενες λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη και στα νέα δρομολόγια, λόγω συνδυασμένης μετακίνησης με Μετρό και λεωφορείο από της 1η Δεκεμβρίου 2024 αναφέρθηκε ο  Πρόεδρος των Εργαζομένων του ΟΑΣΘ Ιωάννης Δήμκας, μιλώντας στην εκπομπή «Εδώ και Τώρα»/ του 102FM της ΕΡΤ3.

«Δημιουργούνται  ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ:

Η Πρώτη θα είναι η Χ2 , και θα κινείται Νέα Ελβετία – Αεροδρόμιο- Νέα Ελβετία για τη σύνδεση του αερολιμένα της πόλης με τον σταθμό Μετεπιβίβασης της Ν. Ελβετίας, διερχόμενη από πολλαπλές περιοχές των δήμων Θέρμης και Πυλαίας- Χορτιάτη. Στον σταθμό μετεπιβίβασης στη Νέα Ελβετία, προστίθεται ένα ζεύγος στάσεων προκειμένου να σταματάνε τα λεωφορεία των γραμμών Νο 4 «Καλαμαριά-Χαριλάου», Νο 66 «Χαριλάου-Θέρμη που δεν τροποποιούνται.

Η Δεύτερη Γραμμή θα είναι η Κυκλική, η «γραμμή 44» η όποια θα ξεκινάει από την πλατεία Ελευθερίας, θα διέρχεται από Μητροπόλεως,  Παύλου Μελά, Νικολάου Γερμανού, Αγγελάκη, Εγνατία, Δωδεκανήσου  και θα καταλήγει στην Πλατεία Ελευθερίας.

Επίσης από τη 1η Δεκεμβρίου θα τροποποιηθούν τα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών  10,11,11Τ ,17, 20,21, 30, 36,45, 57,58 και 66. Σημειώνω ότι από την 1η Ιανουαρίου 2025 πιθανόν να έχουμε και πάλι τροποποιήσεις και προσαρμογές, ανάλογα με τα δεδομένα που θα προκύψουν από την εφαρμογή των νέων δρομολόγιων εντός του Δεκεμβρίου», επισήμανε ο κ. Δήμκας,

και πρόσθεσε: «Για παράδειγμα η γραμμή 10 της Χαριλάου  μας προβληματίζει, αν θα επιστρέφει από την οδό Μητροπόλεως, με τα νέα δεδομένα που έχει ο δρόμος αυτός  ή αν θα επιστρέφει από την Εγνατία. Τους αμέσως επόμενους μήνες θα πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Εμείς ως εργαζόμενοι δεν ρωτηθήκαμε ποτέ ποιες είναι οι απόψεις μας και οι προτάσεις μας για τα νέα συγκοινωνιακά δεδομένα που δημιουργεί η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ. Ο ΟΣΕΘ είναι υποχρεωμένος για το νέο συγκοινωνιακό σχεδιασμό στην πόλη της Θεσσαλονίκης, με βάση μελέτη από Ινστιτούτο που παρήγγειλε και παρέλαβε και θα πρέπει να εφαρμοστεί. Δυστυχώς ο ΟΣΕΘ είναι υποστελεχωμένος και προσπαθούμε εμείς ως ΟΑΣΘ να καλύψουμε τα κενά που παρουσιάζονται στο σχεδιασμό.

-Οι Βασικές Τροποποιήσεις Διαδρομών των 11 Λεωφορειακών Γραμμών θα είναι οι ακόλουθες:

Νο 10 «Χαριλάου-Ν.Σ.Σ.» – προβλέπεται διέλευση της γραμμής από τον άξονα της οδού Τσιμισκή, αντί του άξονα της οδού Εγνατία.

Νο 11 «Πυλαία-Ν.Σ.Σ.» – δημιουργείται σύνδεση της γραμμής από το Τ.Σ. Πυλαίας μέχρι το σταθμό Σιντριβάνι του ΜΕΤΡΟ και κατάργηση του τμήματος από το κέντρο της πόλης (Σιντριβάνι) μέχρι τον Ν.Σ.Σ.

Νο 11Τ «Πυλαία-Χαριλάου» – δομείται επέκταση της διαδρομής της γραμμής μέχρι τον σταθμό της Νέας Ελβετίας (σύνδεση τερματικών σταθμών Πυλαίας, Χαριλάου και Ν. Ελβετίας)

Νο 17 «Τριανδρία-Ν.Σ.Σ.» – συνδέεται η γραμμή με στάσεις μετρό «Πανεπιστήμιο», «Συντριβάνι», «Αγίας Σοφίας», με παράλληλη κατάργηση του τμήματος της γραμμής μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό

Νο 20 «Μενεμένη-Αριστοτέλους» – απομακρύνεται από τον κεντρικό χώρο του Τ.Σ. Αριστοτέλους και προβλέπεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου

Νο 21 «Εύοσμος-Αριστοτέλους» απομακρύνεται από τον Τ.Σ. Αριστοτέλους και εφαρμόζεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου

Νο 30 «Τριανδρία-Αποθήκη» (μια καίρια εγκάρσια γραμμή από βορρά προς νότο) – επεκτείνεται η διαδρομή της μέχρι την Καλαμαριά στο ύψος της οδού Χηλής (Κερασούντος), με επιστροφή μέσω οδών Τάκη Οικονομίδη-Πλούτωνος

Νο 36 «Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομίας» (μια σπουδαία γραμμή εξυπηρέτησης της ΝΑ ζώνης) -δημιουργείται καίρια σύνδεση της γραμμής με τον σταθμό της Ν. Ελβετίας, για κάθε δυνατότητα μετεπιβιβάσεων

Νο 45 «ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής» – προχωρά η απευθείας σύνδεση της γραμμής με τον σταθμό της Ν. Ελβετίας και, άρα, με το μετρό

Νο 57 «Χορτιάτης-Αριστοτέλους» – σύνδεση της γραμμής από τον Τ.Σ. Χορτιάτη μέχρι τον Ν.Σ.Σ. με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από τον Τ.Σ. Αριστοτέλους στο κέντρο της πόλης

Νο 58 «ΤΣ Χορτιάτη – Πανόραμα-Βενιζέλου» – σύνδεση της γραμμής από τον Τ.Σ. Χορτιάτη μέχρι το σταθμό της Ν. Ελβετίας, με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από το κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης (οδός Βενιζέλου)».




σχετικα ondemand