Αίθουσα Σύνταξης Μαρία Τσακίρη Χρήστος Τσαλικίδης
0:00
0:00 LIVE
102FM  102,0 FM
102FM 102,0 FM Αγγελάκη 14, Θεσσαλονίκη ΤΚ: 54636 2313338420 (Studio), 2313338401,2313338448 (Γραμματεία – Κοινό) 102fm@ert.gr

Ο Αντιπεριφερειάρχης Έργων Πάρης Μπίλιας, στον 102FM | «Αίθουσα Σύνταξης» | 18.09.2024

Στα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν μετά τη χθεσινή τακτική σύσκεψη του συντονιστικού για το FlyOver , υπό την προεδρία του ΥΜΑΘ Κώστα Γκιουλέκα, όπου “τέθηκαν επί τάπητος” θέματα παρακολούθησης του έργου, όσον αφορά την εξέλιξη των μέτρων που ήδη έχουν τεθεί σε λειτουργία αναφέρθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης  Έργων Πάρης Μπίλιας  στον 102FM της ΕΡΤ3. /«Αίθουσα Σύνταξης»/.

«Σε μια επιβαρυμένη πόλη κυκλοφοριακά και συγκοινωνιακά, ήρθε επιπρόσθετα η ταλαιπωρία  εξαιτίας της κατασκευής του fly over. Προσπαθούμε επομένως, σε αυτό το μεσοδιάστημα μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής και της λειτουργίας του έργου του flyover, να μειώσουμε στο βαθμό του εφικτού την ταλαιπωρία των πολιτών της Θεσσαλονίκης και των επισκεπτών της.

1. Πρώτο μέτρο : Να τοποθετηθούν πασαλάκια σε βασικές οδούς, καίριας κυκλοφοριακής σημασίας με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, για να αποτρέψουμε το διπλοπαρκάρισμα, που αφαιρεί χώρο από το οδόστρωμα και δυσκολεύει περισσότερο τους μετακινούμενους. Επίσης με το ωράριο των φορτοεκφορτώσεων των φορτηγών σε ώρες αιχμής, το οποίο πρέπει να γίνεται σεβαστό και να επιτηρείται αυστηρά  η εφαρμογή του, από την Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, τα πασαλάκια επίσης λειτουργούν αποτρεπτικά.

2. Δεύτερο Μέτρο: Θα διατεθούν μεγάλοι κενοί δημόσιοι χώροι όπως στον ΟΣΕ, στο λιμάνι , στη ΔΕΘ , με 800-900 θέσεις στάθμευσης, από τις 7 πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.

3. Τρίτο Μέτρο: μια εφαρμογή στα κινητά για να δείχνει σε ζωντανό χρόνο για την κίνηση τη συγκεκριμένη στιγμή στους βασικούς οδικούς άξονες, έτσι ώστε να μην χρησιμοποιήσει ο πολίτης το συγκεκριμένο δρόμο που παρουσιάζει κυκλοφοριακό  φόρτο. 

4. Τέταρτο Μέτρο: Επιχορήγηση νέων μελετών για την εφαρμογή των Έξυπνων Φαναριών. Επίσης χρειάζονται επαναρίθμηση ορισμένα από τα υπάρχοντα φανάρια για να μειώσουμε τους χρόνους αναμονής . Το ευφυές σύστημα που έχουμε τοποθετήσει για παράδειγμα στην Κ. Καραμανλή έχει μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση.  

5. Στο νέο ΕΣΠΑ θα βάλουμε το σύνολο των φαναριών, όλους τους φωτεινούς σηματοδότες , για να έχουμε τα οφέλη για την ομαλή κυκλοφορία, τους χρόνους ρύθμισης των φαναριών, στο σύνολο της πόλης. Η κατασκευή του fly over,  μετά από μια περίοδο προσαρμογής, που παρήλθε, όπως μας διαβεβαιώνουν οι ανάδοχοι, θα ολοκληρωθεί  εντός του χρονοδιαγράμματος. Οι  απαλλοτριώσεις δυστυχώς μας καθυστερούν 5 και δέκα χρόνια»

σχετικα ondemand