Για τις αναγκαίες παρεμβάσεις στη σχολική υποδομή και τη δημιουργία των αναγκαίων προϋποθέσεων, έτσι ώστε να εκκινήσει η σχολική χρονιά απρόσκοπτα, με τις σχολικές μονάδες στο Δήμο Θεσσαλονίκης να λειτουργούν χωρίς προβλήματα αναφέρθηκε μιλώντας στην εκπομπή «Αίθουσα Σύνταξης» του 102FM της ΕΡΤ3.
«Θέλουμε να πιστεύουμε ότι όλα θα είναι έτοιμα για τη νέα σχολική χρονιά. Οι σχολικές επιτροπές έχουν φροντίσει για επισκευές και συντηρήσεις. Το ότι καταργήθηκαν οι σχολικές επιτροπές είναι εν μέρει αληθές: καταργήθηκαν σε δήμους που έχουν λιγότερα από 100 σχολεία. Εμείς έχουμε 218 σχολικές μονάδες και ο νόμος μάς έδινε τη δυνατότητα να κρατήσουμε τον θεσμό. Αυτό δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα στο να διαχειρίζεται ο δήμος τα θέματα συντηρήσεων των κτιρίων. Έχουμε 30.000 μαθητές. Έχουμε πολύ παλιά σχολεία και καθημερινά προκύπτουν θέματα», επισήμανε η κα. Θεοδωράκη.
Και πρόσθεσε: «Για τα πέντε λυόμενα σχολεία, που κατασκευάστηκαν μετά το σεισμό του 1978 η κατάσταση έχει ως εξής: για τα τρία από αυτά έχει προταθεί από τις τεχνικές υπηρεσίες μετεγκατάσταση και το προωθούμε ήδη. Πιο συγκεκριμένα για τα δύο από τα τρία λυόμενα η μετεγκατάσταση θα γίνει από φέτος. Το Διαπολιτισμικό Σχολείο θα πάει στο 3ο ΓΕΛ και στο 3ο Γυμνάσιο. Είναι και το Ειδικό Σχολείο, που θα πάει στην Κατσιμίδη (Μήλου και Κατσιμίδη) από όπου θα φύγει η διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Για τα άλλα δύο έχει δοθεί από τους ειδικούς μια δυνατότητα παράτασης».
Ως προς την καθαριότητα και τη φύλαξη των σχολείων η κα. Θεοδωράκη ανέφερε τα εξής: «Τα έργα για την ασφάλεια των μαθητών και την καλή λειτουργία των σχολικών μονάδων είναι προτεραιότητα. Ωστόσο ενώ είχαμε 200 σχολικούς φύλακες, τώρα έχουμε 47, που σημαίνει ότι δεν έχουμε επάρκεια. Αλλά αυτό δεν το αποφασίζει ο δήμος. Είναι προϋπολογισμός που έρχεται από το υπουργείο. Δεν αρκεί ο αριθμός των καθαριστριών. Έχουμε πάρα πολλές τρίωρες και λιγότερες εξάωρες καθαρίστριες. Προσπαθούμε με αυτές να κάνουμε τη δουλειά μας, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω. Δεν υπάρχει ζήτημα ως προς την υγιεινή των μαθητών».