Στο νέο συγκοινωνιακό χάρτη, στο δρομολόγιο προς τη Σίνδο, την ένταξη των ηλεκτρικών λεωφορείων στις γραμμές του ΟΑΣΘ, τις νέες προσλήψεις, καθώς και το διαγωνισμό για την προμήθεια 164 λεωφορείων μέσω leasing αναφέρθηκε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΑΣΘ Κωνσταντίνος Ταγγίρης, μιλώντας στην εκπομπή «Αίθουσα Σύνταξης» του 102FM της ΕΡΤ3.
«Παραλάβαμε τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία που είναι στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα τη δυτική Θεσσαλονίκη. Το επόμενο διάστημα θα παραλάβουμε άλλα 225 ηλεκτρικά λεωφορεία και θα ανανεωθεί πλήρως ο στόλος των παλιών λεωφορείων με νέα, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Σε αυτό το μεσοδιάστημα είναι ήδη στον αέρα διαγωνισμός να μας προσφέρουν εταιρείες με τη μέθοδο λίζινγκ 164 λεωφορεία, ώστε από 1/1/ 2025 να αποσύρουμε όλα τα παλιά λεωφορεία», επισήμανε ο κ. Ταγγίρης,
για να προσθέσει: «Ένας νέος συμπαίκτης θα είναι στις ράγες, το Μετρό. Περιμένουμε με ανυπομονησία τον νέο, ποιοτικό συμπαίκτη μας. Θα υπάρχει ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης όλης της Θεσσαλονίκης. Για την εκπόνηση της μελέτης αρμοδιότητα έχει ο Ο.Σ.Ε.Θ.. Περιμένουμε να παρουσιαστεί και ανάλογα με τα συμπεράσματα θα πρέπει να κάνουμε δράσεις, για το πού θα σταθμεύουν τα λεωφορεία για επιβίβαση επιβατών, οι δήμοι να φτιάξουν στάσεις. Για όλα αυτά απαιτείται χρόνος, γιατί μιλάμε και για το δημόσιο. Τις επόμενες λίγες εβδομάδες θα παρουσιαστεί».
Για το θέμα των νέων προσλήψεων ο κ. Ταγγίρης σημείωσε: «Τον Ιανουάριο είχαμε προσλάβει μέσω ΑΣΕΠ, με την αιγίδα και τη στήριξη του υπουργείου, 150 νέους οδηγούς. Επειδή πάντα υπάρχουν κενά, προχωρήσαμε και πάλι μέσω ΑΣΕΠ και με το υπουργείο και ζητάμε 40 οδηγούς. Η συμμετοχή μάς δίνει αισιοδοξία. Υπάρχουν πολλαπλάσιες αιτήσεις που φθάνουν τις 200».
Αναφερόμενος στο ζήτημα της εισιτηριο-διαφυγής ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ τόνισε: «Το ζήτημα της εισιτηριο-διαφυγής μάς πονάει. Εκτεταμένα κοινωνικά στρώματα αρνούνται να πληρώσουν εισιτήριο. Τρομάζω να πω ποσοστά, που υπολογίζω ότι είναι πάνω από 50%. Προσπαθούμε να εντείνουμε τους ελέγχους. Λειτουργούμε με την οικονομική υποστήριξη του κράτους. Αν εξαθλιωθεί οικονομικά ο οργανισμός, δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί».