Στο στούντιο του Περιφερειακού Σταθμού Ιωαννίνων και το Ανθολόγιο Πολιτισμού φιλοξενήθηκαν μαθήτριες και μαθητές από το Πελόπιο — ένα μικρό χωριό της Ηλείας.
On Demand
Για δεύτερη σεζόν, βρισκόμαστε στους 88,2 και σηκώνουμε την φέτα στην κονσόλα μας για να ανακαλύψουμε μουσικούς παλμούς από το παρελθόν και το παρόν, τα ελληνικά και τα ξένα, αρκεί κάθε κομμάτι να αγγίζει απευθείας την καρδιά μας. Fader Up λοιπόν …και φύγαμε!
Το Drómeno είναι παραδοσιακό συγκρότημα που έχει έδρα το Σιάτλ των Ηνωμένων Πολιτειών.
Για δεύτερη σεζόν, βρισκόμαστε στους 88,2 και σηκώνουμε την φέτα στην κονσόλα μας για να ανακαλύψουμε μουσικούς παλμούς από το παρελθόν και το παρόν, τα ελληνικά και τα ξένα, αρκεί κάθε κομμάτι να αγγίζει απευθείας την καρδιά μας. Fader Up λοιπόν …και φύγαμε!
Η Μάγδα Πάνου μίλησε στον Παναγιώτη Τζόκα με αφορμή την κυκλοφορία του πρόσφατου βιβλίου της «Από τις Στάχτες στο Φως».
Για δεύτερη σεζόν, βρισκόμαστε στους 88,2 και σηκώνουμε την φέτα στην κονσόλα μας για να ανακαλύψουμε μουσικούς παλμούς από το παρελθόν και το παρόν, τα ελληνικά και τα ξένα, αρκεί κάθε κομμάτι να αγγίζει απευθείας την καρδιά μας. Fader Up λοιπόν …και φύγαμε!
Για δεύτερη σεζόν, βρισκόμαστε στους 88,2 και σηκώνουμε την φέτα στην κονσόλα μας για να ανακαλύψουμε μουσικούς παλμούς από το παρελθόν και το παρόν, τα ελληνικά και τα ξένα, αρκεί κάθε κομμάτι να αγγίζει απευθείας την καρδιά μας. Fader Up λοιπόν …και φύγαμε!
Για δεύτερη σεζόν, βρισκόμαστε στους 88,2 και σηκώνουμε την φέτα στην κονσόλα μας για να ανακαλύψουμε μουσικούς παλμούς από το παρελθόν και το παρόν, τα ελληνικά και τα ξένα, αρκεί κάθε κομμάτι να αγγίζει απευθείας την καρδιά μας. Fader Up λοιπόν …και φύγαμε!
Δύο χρόνια πέρασαν και η μνήμη είναι πιο ζωντανή παρά ποτέ. Αυτήν την ημέρα, οι εικόνες βγαίνουν από το ασπρόμαυρο και παίρνουν χρώμα κόκκινο και ήχο από φωνές σπαρακτικές. Οι φωνές των νεκρών τώρα πια δεν φωνάζουν για οξυγόνο, φωνάζουν για δικαιοσύνη.
Την Κυριακή 23/02/2025, ο Μορφωτικός Πολιτιστικός Αιμοδοτικός Σύλλογος Κουτσελιού παρουσίασε μία ημερίδα αφιερωμένη στην Μάχη του Κουτσελιού που πραγματοποιήθηκε στις 26/02/1854, και ο Περιφερειακός Σταθμός Ιωαννίνων ήταν εκεί.
Για δεύτερη σεζόν, βρισκόμαστε στους 88,2 και σηκώνουμε την φέτα στην κονσόλα μας για να ανακαλύψουμε μουσικούς παλμούς από το παρελθόν και το παρόν, τα ελληνικά και τα ξένα, αρκεί κάθε κομμάτι να αγγίζει απευθείας την καρδιά μας. Fader Up λοιπόν …και φύγαμε!
Στις 21 Φεβρουαρίου 2025 εορτάστηκε στα Ιωάννινα η 112η επέτειος απελευθέρωσης της Ηπειρώτικης Πρωτεύουσας και ο Περιφερειακός Σταθμός Ιωαννίνων τίμησε την ημέρα ξετυλίγοντας το χρονικό της ιστορίας
Ο Παναγιώτης Τζόκας φιλοξενεί στο σημερινό επεισόδιο τις νέες μουσικές του Κώστα Παπαπέτρου, από το νέο του άλμπουμ με τίτλο «Σεργιάνι στα Τζουμέρκα».
Ο Περιφερειακός Σταθμός Ιωαννίνων μοιράζεται on demand από το ραδιοφωνικό του αρχείο μία σπάνια συνέντευξη που παραχώρησε το 1988 ο Θάνος Καρβελάς, με αφορμή την συμπλήρωση 40 χρόνων λειτουργίας του Ραδιοφωνικού Σταθμού Ιωαννίνων.
Ακαδημαϊκοί, ερευνητές και δημοσιογράφοι τοποθετούνται πάνω στις αέναες αξίες που φέρει το ραδιόφωνο από κατασκευής του, σε μία συζήτηση που ξεκινά από το χθες, συνεχίζεται στο σήμερα και επικεντρώνεται στο αύριο, ένα αύριο γεμάτο προκλήσεις και καταιγιστικές εξελίξεις στον οικουμενικό χώρο των ΜΜΕ και δη των ραδιοφώνων.
Στο αφιέρωμα του Περιφερειακού Σταθμού Ιωαννίνων για την Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου 2025, η Βάσω Γκόρου παρουσίασε ένα σύντομο ένθετο διηγώντας την ιστορία του ραδιοφώνου, από τον πρώτο άνθρωπο που το εμπνεύστηκε μέχρι την σημερινή εξάπλωση και διάδοση του ως μέσο σε ολόκληρο τον κόσμο.
Για δεύτερη σεζόν, βρισκόμαστε στους 88,2 και σηκώνουμε την φέτα στην κονσόλα μας για να ανακαλύψουμε μουσικούς παλμούς από το παρελθόν και το παρόν, τα ελληνικά και τα ξένα, αρκεί κάθε κομμάτι να αγγίζει απευθείας την καρδιά μας. Fader Up λοιπόν …και φύγαμε!
Τον παραδέχτηκαν άπαντες ως τον πατριάρχη του ρεμπέτικου. Τα μάτια του γέννησαν έναν ορίζοντα στον οποίο κατάφερε να χωρέσει όλες τις γενιές της χώρας που έμειναν ορφανές από ταυτότητα. Τα μινόρε του ήταν η αυγή ενός μουσικού ήλιου που χόρευε πάνω στις χορδές του τρίχορδου μπουζουκιού του, κάνοντας το όργανο αυτό καταφύγιο πόνου, ελπίδας και δημιουργίας.
ΣΕΛΙΔΑ 4 ΑΠΟ 9