Είναι οι φουρτούνες του έρωτα, τα εμπόδια και οι δυσκολίες που συναντά που γράφουν ιστορία. Ίσως γι’ αυτό είναι διάχυτη η απογοήτευση στην εποχή των πολλαπλών επιλογών που κατ’ επίφαση προσφέρουν ποικίλες εφαρμογές στο διαδίκτυο. Χαρά και πόνος είναι ο έρωτας, σάρκα και πνεύμα, η ίδια η ζωή. Πώς να χωρέσει σε προκαθορισμένα ραντεβού με το μπλοκάκι του μυαλού να γράφει και να σβήνει συν και πλην; Συναντήσεις, ίσως πιο θλιβερές και από τα προικοσύμφωνα μιας εποχής. Έρωτες όπως του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας οδηγούν τα βήματά μας, Σάββατο πρωί στο Δεύτερο Πρόγραμμα…
- Τί συμβαίνει την εποχή που ο Κορνάρος γράφει τον Ερωτόκριτο;
- Γιατί όλοι κρύβουμε μέσα μας έναν Ερωτόκριτο και μιαν Αρετούσα;
- Ποιοι οι κρυφοί συμβολισμοί του έργου;
Κι ακόμη: - Ποιος… Πειραιώτικος έρωτας εξελίχθηκε σε υπόθεση κατασκοπείας στην αυγή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου;
- Γιατί κάθε φιλί αποτελείται μόνο από 1% αιωνιότητα κι όλο το υπόλοιπο από τον κίνδυνο να είναι το τελευταίο;
- Πού θα βρούμε το χρυσαλιφούρφουρο έξω από τη Λιλιπούπολη;
- Τί είναι τα βαυκαλήματα;
- Γιατί οι πειρατές…αγάπησαν τον Σαρωνικό;
- Η μοναξιά έχει περισσότερες φίλες ή φίλους;
- Γιορτάζουμε τη γέννηση του στιχουργού Κώστα Βίρβου με αγαπημένα τραγούδια. Σε ποια συνδικαλιστική πρωτιά συμμετείχε ενεργά; Σε ποιόν έδωσε τα «χρυσά κλειδιά» της επιτυχίας; Ποια φιλία σημάδεψε την στιχουργική του διαδρομή;
- Ιχνηλατούμε το σύμπαν του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Ο θεμελιωτής του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου έφυγε από τη ζωή στις 29 Μαρτίου 2011.
Και ο πίνακας. «Ο Ερωτόκριτος και η Αρετούσα» με την υπογραφή του λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου.
«Έχει η ζωή γυρίσματα» Μία δίωρη ραδιοφωνική περιπλάνηση, τα πρωινά του Σαββατοκύριακου. Σελίδες πολιτισμού, ιστορίες για την Τέχνη και την επιστήμη, πρόσωπα γνωστά και άγνωστα που οι επιλογές τους άνοιξαν δρόμους, ερωτήσεις που γεννούν αναπάντεχες απαντήσεις, σε μία δίωρη ραδιοφωνική περιπλάνηση, τα πρωινά του Σαββατοκύριακου στο Δεύτερο Πρόγραμμα, συντροφιά με τη Λίτσα Τότσκα. Όπως είπε και ο Σοφοκλής: «Ο χρόνος αποκαλύπτει τα πάντα και τα φέρνει στο φως»