Ο Διευθυντής της ΔΕΒΘ, Μανώλης Πιμπλής, στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας (9.58 και 102fm)
Η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης που θα πραγματοποιούσε σε λίγες μέρες...
Ένας Άμλετ για το δρόμο
Ελένη Κουρτίδου
Μια εκπομπή “δράμα και δράση” με αφετηρία τις παραστατικές τέχνες και το σινεμά
Ο σκηνοθέτης Μπάμπης Μακρίδης, στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας (9.58 και 102fm)
Ποια είναι τα 9 βήματα για να γίνει κανείς πουλί; Ο Μπάμπης Μακρίδης, σκηνοθέτης της...
Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου Γιώργος Τσεμπερόπουλος, στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας (9.58 και 102fm)
Μια μέρα πριν την Τελετή Απονομής των...
Η εντατικολόγος Χριστίνα Κυδώνα, στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας (9.58 και 102fm)
«Δεν έχουμε κανένα περιθώριο να μπούμε σε καραντίνα, θα δουλέψουμε ακόμα και αν...
Η Μαρία Συρεγγέλα,Νατάσα Κεφαληνού και Δήμητρα Κογκίδου στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας (9.58 και 102fm)
H ενδοοικογενειακή βία σε συνθήκες κατ’ οίκον απομόνωσης...
Ο Θόδωρος Τερζόπουλος στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας (9.58 και 102fm)
«10 εκατομμύρια θεατές με τη συμμετοχή ενός ευρώ υπολογίζεται ότι είδαν τις 2 παραστάσεις...
Aργύρης Μπακιρτζής
O Aργύρης Μπακιρτζής μιλάει για τον Σταύρο Τσιώλη και την συνεργασία τους στην εκπομπή «ένας Άμλετ για τον δρόμο» του 9.58fm
«Όταν έλεγε ο Σταύρος...
Ανδρέας Νεφελούδης, Βασίλης Σπυρόπουλος
Μιλούν για τα εργασιακά ΚΘΒΕ οι Ανδρέας Νεφελούδης, γ.γ. του Υπουργείου Εργασίας και Βασίλης Σπυρόπουλος, εκπρόσωπος...
Συνέντευξη του Γιάννη Φέρτη στην Ελένη Κουρτίδου, το 2004, όταν είχε έρθει στη Θεσσαλονίκη με το «Πορτραίτο του Όσκαρ Ουάιλντ» του Μάικλ Μακλιάμορ. Στη Συνέντευξη ο Γιάννης Φέρτης θυμάται την εποχή που έφηβος ακόμα λαχταρούσε να γίνει ηθοποιός, που ξενυχτούσε με ένα όνειρο, να δει τον εαυτό του στη σκηνή, θυμάται την είσοδο του στο Θέατρο Τέχνης ως εξαιρετικό ταλέντο μαζί με την Μάγια Λυμπεροπούλου και την Λήδα Πρωτοψάλτη, τον Κάρολο Κουν που τον έχρισε πρωταγωνιστή, ήδη από το δεύτερο έτος, στην «Ηλικία της Νύχτας» του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Την Μελίνα Μερκούρη και το «Γλυκό πουλί της Νιότης», την Ξένια Καλογεροπούλου και τον θίασο τους, τις ελληνικές ταινίες που έπαιζε χωρίς να διαβάζει καν το σενάριο, μόνο και μόνο για να συντηρεί τις παραστάσεις του. Μίλησε για τους φόβους και τις αγωνίες του, τον φόβο να μην ξεχάσει τα λόγια του πάνω στην σκηνή, για εκείνα που του έδιναν χαρά, για τον έρωτα αλλά και την… ανασφάλεια. Ο πρωτότυπος τίτλος του έργου του Μακλιάμορ ήταν «Η σημασία του να είναι κανείς Όσκαρ». Στην ερώτηση «Η σημασία του να είναι κανείς Φέρτης;» είχε απαντήσει «Άνευ σημασίας»…
ΣΕΛΙΔΑ 4 ΑΠΟ 4