958FM  95,8 FM
958FM 95,8 FM Αγγελάκη 14, Θεσσαλονίκη, ΤΚ: 54636 2313338456 (Studio), 2313338401,2313338448 (Γραμματεία – Κοινό) 958radio.ert3@ert.gr

δΓιαμάντΓια με τον Γιάννη Γ. Σημαντήρα | 03 Νοεμβρίου 2023

 
FEAR: 2tracks from The Record, 1982 // FEAR: ‘For Right and Order’ (Οct31, 23), 2tracks // Moa Bones: ‘Gimme A Hand’ new album, 2tracks // Tom Heyman: ‘24th Street Blues’ (Oct06, 23), 2tracks

 

ΠΡΩΤΟΙ (ταύροι εν υαλοπωλείω) μπήκαν στην εκπομπή μας οι Fear, συνθεμελιωτές (μαζί με Black Flag και Circle Jerks), τού λοσαντζελέζικου χάρντκορ, με δύο τραγούδια από το -απαραίτητο για δισκοθήκες που διεκδικούν πληρότητα στο πεδίο τού αμερικανικού πανκ- ‘The Record’, το πρώτο κι ονομαστό άλμπουμ τους (1982). Fear είναι (κυρίως) ο κύριος Lee Ving, ο τραγουδιστής τους, ετών 73… μέχρι και ο Flea των Peppers έχει περάσει από τις γραμμές τους, πολύς κόσμος έχει μπει κι έχει βγει από τις τάξεις τους, πολλοί μουσικοί ανά τα χρόνια. Σποραδικές οι δισκογραφικές εμφανίσεις τους, αλλά έχουν, ναι, ολόνεο άλμπουμ, αυτές τις μέρες έχει βγει, και λέγεται ‘For Right and Order’. 2 οι επιλογές μας και από το νέο Fear. Aυτά με τούς Fear. Ο Moa Bones τώρα -ως Δημήτρης Αρώνης μέλος των εξαίρετων, πλην εδώ και χρόνια ανενεργών, Modrec, που τους έχουμε φιλοξενήσει πολλάκις στην εκπομπή μέσω των δίσκων τους- επανέρχεται δισκογραφικά με το νέο του άλμπουμ, ‘Gimme A Hand’, φετινή κυκλοφορία. Πρόκειται για το τέταρτο άλμπουμ τού τραγουδοποιού, πολυοργανίστα και μουσικού παραγωγού απ’ την Αθήνα, το οποίο στεγάζει εννέα τραγούδια, οχτώ από τα οποία σε στίχους και μουσική δική του. Η πρώτη μας επαφή στα δΓιαμάντΓια με το νέο άλμπουμ ‘Gimme A Hand’ τού Moa Bones πραγματοποιήθηκε απόψε με δύο τραγούδια επίσης. Δύο τραγούδια επιλέξαμε κι από ένα άλμπουμ, που αναμένεται να μας απασχολεί ταχτικά μες στο επόμενο χρονικό διάστημα στις εκπομπικές συναντήσεις μας στο 2ο Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα της ΕΡΤ3: το ζουμερό ‘24th Street Blues’ (6Oκτ) Tom Heyman. Από τους Go To Blazes μέχρι τις συνεργασίες του (Dan Stuart και άλλοι) μέχρι και τα σόλο άλμπουμ του, ο Heyman παρουσιάζει έργο μιας μεστής τραγουδοποιίας, «τραγουδοσύνης», «storytelleroσύνης» και εκφοράς τού τραγουδιστικού λόγου, και αξίζει πλήρως την προσοχή μας. Μια από τις μορφές – αγωγούς ροκενρόλ ιστορίας, κι ας μην έχει το ευρύ ακροατήριο που του αξίζει.

σχετικα podcasts