«Δύο Λεπτά Τέχνης» με την Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη | Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

«Δύο Λεπτά Τέχνης» με την Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη | Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 Your browser does not support the audio element. https://www.ertecho.gr/wp-content/uploads/2026/06/20260624-olympiti-dyolepta.mp3

Δυο λεπτά τέχνης, όλα όσα αξίζει να ζήσουμε. 


  • Στο Πεδίον του Άρεως, το STEGI.RADIO επιστρέφει με το φεστιβάλ «Live From The Park», μετατρέποντας για δύο εβδομάδες το μεγαλύτερο πάρκο της Αθήνας σε ένα ανοιχτό σημείο συνάντησης για τη μουσική. Στον Πειραιά, το πολυθεματικό φεστιβάλ «Πάμε Πειραιά! Πάμε Δημοτικό!» επιστρέφει για όγδοη χρονιά, ανοίγοντας το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στην πόλη και στους ανθρώπους της.  Και στη Βόρεια Εύβοια, το Evia Film Project επιστρέφει για πέμπτη χρονιά, φέρνοντας κινηματογράφο, συζητήσεις, εργαστήρια και δράσεις αφιερωμένες στη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον.   του φυσικού κόσμου.  

Μικρές σπίθες έμπνευσης για κάθε μέρα, με μια καινούργια ματιά στον κόσμο της δημιουργίας.


Γιατί κάθε μέρα αξίζει μια μικρή ανάσα ομορφιάς. 
Χρειαζόμαστε μια δόση έμπνευσης τόση, ώστε να κάνει τη ζωή μας πιο φωτεινή. 



INFO
Δύο Λεπτά Τέχνης
Τρίτο Πρόγραμμα 90,9 & 95,6 και στο διαδίκτυο live και στη συνέχεια on demand στο ERT εcho
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, στις 09:55 και στις 17:00
Παραγωγή – Παρουσίαση: Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη


ΣΧΕΤΙΚΑ PODCASTS

Exit mobile version