«Δύο Λεπτά Τέχνης» με την Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη | Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

«Δύο Λεπτά Τέχνης» με την Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη | Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 Your browser does not support the audio element. https://www.ertecho.gr/wp-content/uploads/2026/06/20260619-olympiti-dyolepta.mp3

Δυο λεπτά τέχνης, όλα όσα αξίζει να ζήσουμε. 


  • Στις 21:00, στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου παρουσιάζει την παράσταση «Οι Μοίρες».
  • Στις 21:00, στον Κήπο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, προβάλλεται η θρυλική βωβή ταινία του Μπάστερ Κίτον «The General». 
  • Και στην Ολυμπιακή Πινακοθήκη «Σπύρος Λούης», παρουσιάζεται η έκθεση «Ο Σπήλιος Ζαχαρόπουλος και οι φίλοι του ζωγράφοι». 

Μικρές σπίθες έμπνευσης για κάθε μέρα, με μια καινούργια ματιά στον κόσμο της δημιουργίας.


Γιατί κάθε μέρα αξίζει μια μικρή ανάσα ομορφιάς. 
Χρειαζόμαστε μια δόση έμπνευσης τόση, ώστε να κάνει τη ζωή μας πιο φωτεινή. 



INFO
Δύο Λεπτά Τέχνης
Τρίτο Πρόγραμμα 90,9 & 95,6 και στο διαδίκτυο live και στη συνέχεια on demand στο ERT εcho
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, στις 09:55 και στις 17:00
Παραγωγή – Παρουσίαση: Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη


ΣΧΕΤΙΚΑ PODCASTS

Exit mobile version