«Δύο Λεπτά Τέχνης» με την Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη | Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

«Δύο Λεπτά Τέχνης» με την Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη | Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 Your browser does not support the audio element. https://www.ertecho.gr/wp-content/uploads/2026/06/20260617-olympiti-dyolepta.mp3

Δυο λεπτά τέχνης, όλα όσα αξίζει να ζήσουμε. 


  • Από τις 22 Ιουνίου έως και τις αρχές Σεπτεμβρίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», το «Καλοκαίρι στην Πόλη 2026» προσκαλεί παιδιά από 5 έως 12 ετών σε ένα ξεχωριστό ταξίδι γνώσης, φαντασίας και δημιουργίας. 
  • Στον Κήπο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ο Ηλίας Καρελλάς επιστρέφει με τη νέα παράσταση θεάτρου σκιών «Οι Άθλοι του Ηρακλή». 
  • Και την Παρασκευή 19 Ιουνίου, στις 19:30, στο FOUGARO ARTCENTER στο Ναύπλιο, εγκαινιάζεται η έκθεση «Χρήστος Μποκόρος  – Τα Ημερολόγια». 

Μικρές σπίθες έμπνευσης για κάθε μέρα, με μια καινούργια ματιά στον κόσμο της δημιουργίας.


Γιατί κάθε μέρα αξίζει μια μικρή ανάσα ομορφιάς. 
Χρειαζόμαστε μια δόση έμπνευσης τόση, ώστε να κάνει τη ζωή μας πιο φωτεινή. 



INFO
Δύο Λεπτά Τέχνης
Τρίτο Πρόγραμμα 90,9 & 95,6 και στο διαδίκτυο live και στη συνέχεια on demand στο ERT εcho
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, στις 09:55 και στις 17:00
Παραγωγή – Παρουσίαση: Ολυμπιάδα Μαρία Ολυμπίτη


ΣΧΕΤΙΚΑ PODCASTS

Exit mobile version