Στην επικείμενη περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων καθώς και σε χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή παραπλανητικών ή δήθεν «εκπτώσεων» που επιχειρούν να εξαπατήσουν τους καταναλωτές αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας Απόστολος Ραυτόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή «Εδώ και Τώρα» στον 102FM της ΕΡΤ3.
«Πέρα από την έρευνα αγοράς και τις στοχευμένες επιμέρους αγορές στα προϊόντα που έχουν πραγματική ανάγκη να αγοράσουν, εκείνο που πρέπει να προσέχουν οι Καταναλωτές είναι να αναγράφεται στο ταμπελάκι η προγενέστερη των εκπτώσεων τιμή και αυτή θα πρέπει να είναι η χαμηλότερη των τελευταίων 30 ημερών. Αν δεν υπήρχε πριν το προϊόν, τότε θα πρέπει να είναι η χαμηλότερη των τελευταίων 10 ημερών. Να προσέξουν αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα, να έχουν δικαίωμα να το επιστρέψουν. Είναι πολλά τα καταστήματα που δεν το αναφέρουν», επισήμανε ο κ. Ραυτόπουλος.
Και πρόσθεσε: «Έχει ο καταναλωτής δικαίωμα να το επιστρέψει και να το αντικαταστήσουν ή να επιστρέψουν τα χρήματα ή να το αντικαταστήσουν με άλλο ίσης αξίας. Επίσης, θα πρέπει να αναγράφεται στο ταμπελάκι της τιμής το ποσοστό της έκπτωσης. Όχι, όπως γίνεται, π.χ. έως 70%. Αν γίνει καταγγελία από τον καταναλωτή στη Διυπηρεσιακή ή τη Μονάδα Αγοράς ή στην Προστασία Καταναλωτή -αν σηκώσουν το τηλέφωνο- του υπουργείου Ανάπτυξης ή στην Ένωση (σ.σ. Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας), να είναι σίγουρος ότι όχι μόνο θα βρει το δίκιο του, αλλά θα του ζητηθεί και συγγνώμη. Και αυτό είναι δεδομένο και το κάνουμε σε καθημερινή βάση σε είδη ηλεκτρονικά-ηλεκτρικά και ένδυσης-υπόδησης. Δεν θα σας πω, βέβαια, για τα εκατοντάδες τηλεφωνήματα για τις αεροπορικές εταιρείες. Για να μιλήσει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας εκ μέρους του καταναλωτή πρέπει να γίνει μέλος και θα τον εκπροσωπήσει χωρίς χρήματα».