Αυτή την εβδομάδα ο παρΑξενος_ελκυστΗς κάνει ανασκόπηση στις αξιόλογες δισκογραφικές εργασίες της περασμένης χρονιάς, εστιάζοντας σε εκείνες που δεν βρήκαν τη θέση τους στις θεματικές μας εξερευνήσεις. Απόψε στο α’ μέρος, θα συναντήσουμε:
- ακυκλοφόρητες συνθέσεις της μοναχής Emahoy Tsegué-Maryam Guèbrou από
την Αιθιοπία. - χορωδιακά φωνητικά της αυτοδίδακτης σοπράνο Hatis Noit από την Ιαπωνία.
- ηχητικό κολλάζ από όργανα του 18 ου αιώνα και drones, της Sarah Davachi από
τον Καναδά. - τραγούδια γυναικείας χειραφέτησης μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης
κλασσικής και αυτοσχεδιαστικής μουσικής των Silvia Tarozzi και Deborah Walker
από την Ιταλία. - μουσική για εικονικό κουαρτέτο κιθάρας, του δεξιοτέχνη κιθαρίστα Bill Orcutt από
το Μαϊάμι. - κοσμικά ηχοτοπία φιλοσοφημένης αισιοδοξίας της Μεξικανής Carmen Villain από
τη Νορβηγία. - cut-up jazz ανασυνθέσεις του Carl Stone από την Καλιφόρνια.
- αρχειακές DIY ηχογραφήσεις της τραγουδοποιού/μπασίστριας Cheri Knight από
την Μασαχουσέτη. - «κραυγές και ψίθυροι» της ιδιοσυγκρασιακής kraut folk κολεκτίβας των Staraya
Derevnya από το Τελ Αβίβ. - πειραματική θεραπευτική φολκ της παλαίμαχης τραγουδίστριας Emmanuelle
Parrenin από τη Γαλλία. - πολυεπίπεδη ambient συνεργασία των Sofie Birch από τη Δανία και Antonina
Nowacka από την Πολωνία. - Ανησυχητικές post-punk ατμόσφαιρες του συγκροτήματος Deliluh από το
Οντάριο.
Επιμέλεια-Παρουσίαση : Μαριλένα Μαραγκού
Επιμέλεια ήχου: Νίκος Σαβοργινάκης
Εικόνα: Agostino Bonalumi – handle design
Διαδικτυακή ακρόαση: www.ertecho.gr