“Ο Αφηρημένος Ταχυδρόμος της EBU” με την Αλεξάνδρα Γιαλίνη | 27.10.2022

“Ο Αφηρημένος Ταχυδρόμος της EBU” με την Αλεξάνδρα Γιαλίνη | 27.10.2022 Your browser does not support the audio element. https://www.ertecho.gr/wp-content/uploads/2022/10/20221027_gialini.mp3

Δύο μουσικά γράμματα από τα φεστιβάλ Proms και West Cork του 2016.

Το πρώτο γράφτηκε σε ένα παρκινγκ αυτοκινήτων στο Peckham στις 3 Σεπτεμβρίου 2016, από την Ορχήστρα Multi-Story υπό τη διεύθυνση του Christopher Stark, και περιείχε τρία έργα του Steve Reich:

Vermont Counterpoint (Hannah Grayson, φλάουτο)

– Eight Lines

– Music for a Large Ensemble

Το δεύτερο γράφτηκε στην Ιρλανδία στο Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου West Cork, στις 6 Ιουλίου 2016, και περιλαμβάνει τα εξής έργα:

Edgar Varèse: Density για σόλο φλάουτο (Adam Walker, φλάουτο)

Teppo Hauta-Aho: Kadenza για σόλο κοντραμπάσο (Olivier Thierry, κοντραμπάσο)

Erwin Schulhoff: Concertino για φλάουτο, βιόλα και κοντραμπάσο (Adam Walker, φλάουτο, Lili Maijala, βιόλα, Olivier Thierry, κοντραμπάσο)

Heinrich Reimann: «Oder soll es Tod bedeuten» πάνω σε μουσική του Felix Mendelssohn για σοπράνο και κουαρτέτο εγχόρδων (Carolyn Sampson, σοπράνο – Κουαρτέτο Kelemen)

Επιμέλεια-Παρουσίαση : Αλεξάνδρα Γιαλίνη / Alina Gialini

ΣΧΕΤΙΚΑ ON DEMAND

Exit mobile version