Πρωινές Διαδρομές Μαρία Γεωργίου, Βασίλης Αδαμόπουλος
0:00
0:00 LIVE
ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  91,6 – 105,8
ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 91,6 – 105,8 Μεσογείων 432, Αγία Παρασκευή, TK: 15342 Γραφείο Ρ 368 210 6009604 – 5 proto@ert.gr

Ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης στο Πρώτο Πρόγραμμα | 06.03.23

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι από το 2014 επι κυβερνησης Σαμαρά για την εγκατάσταση της τηλεδιοίκησης έχουν πάει όλα στραβά και φτασαμε και έχει γίνει μια πολύ μεγάλη καθυστέρηση και να εχουμε την παράδοση του έργου τον  Σεπτεμβριο 2023, τονίζει στην εκπομπή “Πρωινές Διαδρομές”, τη Μαρία Γεωργίου και τον Βασίλη Αδαμόπουλο.

Το δικό μας μερίδιο ευθύνης, λέει, είναι ότι δεν καταφέραμε να το πάμε ακόμη γρηγορότερα και λυπάμαι πολύ γι αυτό και ζητώ συγγνώμη από τους γονείς αυτούς στο μέτρο που η συγγνώμη αυτή έχει κάποια αξία αυτή τη στιγμή.

Η σχέση του ΟΣΕ με την εταιρία αυτή δεν ήταν καθόλου καλή από την αρχή. Η αρχική προσπάθεια της κυβέρνησης Σαμαρά να ιδιωτικοποιήσει τα τρένα προέβλεπε πώληση και του ΟΣΕ και της ΤΡΕΝΟΣΕ. Στη συνέχεια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να αλλάξει το μοντέλο και να το σπάσει στα δύο. Να κρατήσει το κράτος τις υποδομές και να δώσει τη διαχείριση στην συγκεκριμένη ιταλική εταιρία που επέλεξε. Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών μέχρι και σημερα δεν έχει αποκατασταθεί. Ακόμη και το σχέδιο για το Κέντρο αυτό που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι καταργήσαμε, είναι ψευδές. Απολύτως κανένα Κέντρο δεν καταργήσαμε. Κάποια στιγμή ακόμη και η συγκατοίκηση στο ίδιο κτίριο διακόπηκε όταν η εταιρία διαχείρισης (Hellenic train) αποφάσισε να μετακομίσει και κόπηκε και αυτός ο ομφάλιος λώρος.

Η κυβέρνησή μας από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε προσπάθησε να ξετυλίξει ένα κουβάρι. Ο κ. Σπίρτζης (υπουργός μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ) έχει εξαφανιστεί.

Παρακολούθουσα ο έργο γιατί αφορά τα ΕΣΠΑ. Ήταν μια νεκρή σύμβαση με πάρα πολλές εταιρίες στα δικαστήρια, με πρόβλημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο, με πρόβλημα από τους αναδόχους, με αποχώρηση ενός από τους αναδόχους, με νέες ενστάσεις στην πορεία, με διαφωνία μεταξύ Hellenic Train και ΟΣΕ. Ηταν νομικά ζητήματα και όποιος και αν ήταν Υπουργός δεν μπορεί να τα προσπεράσει, όσο και να το θέλει.

Δεν είναι καθόλου αυτή η Ελλάδα. Η Ελλάδα έχει κάνει προόδους σε πάρα πολλούς τομείς. Ακόμη και στην τραγωδία είδαμε δύο Ελλάδες. Την Ελλάδα του Σταθμάρχη έδειξε ασυνεννοησία με την Hellenic Train, της τηλεματικής που δεν μπήκε στην ώρα της στη θέση της. Είδαμε και την Ελλάδα του ΕΚΑΒ που λειτούργησε σε πρώτο χρόνο, το Υπουργείο Υγείας που έτρεξε όσο καλύτερα μπορούσε την σωτηρία των ανθρώπων, τους εθελοντές που πήγαν, τους εθελοντές αιμοδότες.

Η σύμβαση για την οποία συζητάμε έπαψε να λειτουργεί από το 2017.

Ο κ Ραγκούσης υπήρξε στο παρελθόν Υπουργός Εσωτερικών στην κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου. Άρα γνωρίζει πολύ καλά πώς λειτουργεί η κινητικότητα στο Δημόσιο. Για να τελειώσει το παραμύθι ότι έγινε ρουσφέτι με τον Σταθμάρχη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε κανένας άλλος αιτών για την θεση. Ούτε ένας. Κανένας. Ο ΟΣΕ ζήτησε 18 Σταθμάρχες, εκαναν αίτηση 2 που απορροφήθηκαν από τον ΟΣΕ, μετά από συνέντευξη του ΟΣΕ, με υπηρεσιακή Επιτροπή και εκεί είναι η χυδαιότητα του κ Ραγκούση. Ενώ γνωρίζει πάρα πολύ καλά ότι στην κινητικότητα δεν υπάρχει όριο ηλικίας.    

σχετικα ondemand