Έχουμε και Λέμε Στέλιος Βραδέλης, Γιώργος Πίκουλας
0:00
0:00 LIVE
ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  91,6 – 105,8
ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 91,6 – 105,8 Μεσογείων 432, Αγία Παρασκευή, TK: 15342 Γραφείο Ρ 368 210 6009604 – 5 proto@ert.gr

Ο Κώστας Γενιδούνιας, Πρόεδρος Μηχανοδηγών ΟΣΕ στο Πρώτο Πρόγραμμα | 01.03.23

Να δημοσιοποιήσει όλα τα αιτήματα του κλάδου προς τους διοικούντες οι οποίοι αδιαφόρησαν προτίθεται ο κλάδος των Μηχανοδηγών.

Οπως είπε στο Πρώτο Πρόγραμμα, την εκπομπή «Έχουμε και Λέμε», τον Γιώργο Πίκουλα και τον Στέλιο Βραδέλη  ο Κώστας Γενιδούνιας, Πρόεδρος Μηχανοδηγών ΟΣΕ, το 2018 όταν ολοκληρώθηκε η διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή, διαπιστώθηκε ότι σε μεγάλο τμήμα της Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας (πλοήγηση, σήμανση, τηλεδιοίκηση, επικοινωνίες). Ποτέ δεν λειτούργησαν. Ειχαν μια άρνηση στο να συζητήσουμε τα προβλήματα, τόνισε. Μας έδιναν διαβεβαιώσεις ότι θα λειτουργήσουν έγκαιρα. Αυτό που ακούμε συνεχώς είναι ότι θα γίνουν τα εργα. Στείλαμε εξώδικο. Μας απάντησαν με εξώδικο.

Η διαχείριση ανήκει στον ΟΣΕ. Οι ιδιώτες πάροχοι μεταφοράς οφείλουν να συντηρούν το δίκτυο. Αυτό που ισχύει είναι πως πηγαίνουμε από σταθμό σε σταθμό. Κάθε σταθμός δίνει οδηγίες και ποτέ δεν έχουν οι μηχανοδηγοί εικόνα όλης της διαδρομής.

Αυτό που συνέβη είναι να έχουμε δύο τρένα στα οποία δόθηκε και στα δύο η εντολή να κινούνται στη μονή γραμμή.

Οι ενδείξεις δεν λειτουργούσαν. Τα φανάρια δεν λειτούργησαν. Δεν υπήρξε ένδειξη με κόκκινο φανάρι. Όταν πήγαν να λειτουργήσουν τα συστήματα δεν λειτούργησαν. Ξεκίνησε το 2019 μια διαδικασία ανάταξης που δεν έγινε. Η ταχύτητα που διέρχονται τα τρένα από το σημείο αυτό είναι 160 χιλιόμετρα.

Υποτίθεται ότι όλα αυτά είναι σε μια διαδικασία να λειτουργήσουν. Ο,τι υλικό έχουμε, θα το δημοσιοποιήσουμε.

Είναι αδιανόητο να είπαν οι μηχανοδηγοί «πάμε και όπου βγει».

σχετικα ondemand