H Κατερίνα Φωτεινάκη μουσικός, ερμηνεύτρια, τραγουδοποιός που εδώ και πολλά χρόνια μένει μόνιμα στο Παρίσι ήταν καλεσμένη στην εκπομπή και μίλησε για την lecture-performance “Κάποιος, λέω, θα με θυμάται – Γυναικείες φωνές από την αρχαιότητα στο σήμερα ” που θα παρουσιαστεί από την ίδια και τη Θεοδώρα Ψυχογυιού στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου στις 30 Ιουνίου.
Ακόμη στην εκπομπή φιλοξενήθηκε ο Τζίμης Ευθυμίου από το Καλλιτεχνικό δίκτυο «Ορίζοντας Γεγονότων» που μας μίλησε για τη δράση: “Το τρένο της Πελοποννήσου επιστρέφει μέσα από την τέχνη”. Πρόκειται για μια έκθεση που συμμετέχουν καταξιωμένοι καλλιτέχνες από κάθε γωνιά της Ελλάδας, η οποία μετά το Ναύπλιο και τη Μεσσηνία – θα ταξιδέψει στην Ηλεία για την “επανέναρξη” του σιδηρόδρομου”. Πρώτος σταθμός η Νέα Φιγαλία στις 27 Ιουνίου και στη συνέχεια το Φεστιβάλ Οίνου και Γαστρονομίας Ηλείας, που θα πραγματοποιηθεί 3 και 4 Ιουλίου στην Ολυμπία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ON DEMAND