«Καλές Θάλασσες»: Η διοικήτρια του ΝΑΤ, Γεωργία Μανιάτη για το έργο της και την 4η Έκθεση του ΝΑΤ | 24.06.2026

«Καλές Θάλασσες»: Η διοικήτρια του ΝΑΤ, Γεωργία Μανιάτη για το έργο της και την 4η Έκθεση του ΝΑΤ | 24.06.2026 Your browser does not support the audio element. https://vog.ert.gr/wp-content/uploads/2026/06/24062026-maniatii.mp3

Η διοικήτρια του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ), Γεωργία Μανιάτη, μιλάει για την 4η Έκθεση του ΝΑΤ, την πορεία της στο ΝΑΤ, για το χθες, το σήμερα και το αύριο του Οργανισμού, για την προσπάθεια που έκανε η ίδια και το προσωπικό του ΝΑΤ για τα καινοτόμα προγράμματα, τις έρευνες, τις μελέτες, την ναυτική απασχόληση κλπ.

Πρόκειται για τον παλαιότερο Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης τόσο της Ελλάδας όσο και της Ευρώπης, ο οποίος ιδρύθηκε το 1861 έπειτα από προσωπική παρέμβαση της βασίλισσας Αμαλίας.

Επιμέλεια – παρουσίαση: Αντώνης Καραγιαννάκης

ΣΧΕΤΙΚΑ ON DEMAND

Exit mobile version