“Η Δική μας Πόλη” φιλοξενεί δύο ταλαντούχους ερασιτέχνες καλλιτέχνες, τον Θοδωρή Σαράφη και την Ελένη Μάρρα, με αφορμή και τη μουσικοθεατρική τους παράσταση της ομάδας τους, “Ανοιχτή Πρόβα”.
Μιλούν για την παράσταση της ομάδας, με τίτλο “Η Κική και ο Μανώλης”, η οποία είναι βασισμένη στο τραγούδι του Φοίβου Δεληβοριά “Η Κική”. Η παράσταση είναι χαρακτηριστική της φιλοσοφίας των δύο συντελεστών, που αρέσκονται να δημιουργούν διαρκώς ιστορίες και να τις ανατρέπουν, να φτιάχνουν μουσικά τοπία παραμυθιού, με το κοινό να συμμετέχει με τον τρόπο του και αυτό στη διαμόρφωση μιας παράστασης πρόβας που παραμένει διαρκώς ανοιχτή, προκαλώντας τον εσωτερικό διάλογο κάθε ανθρώπου με τις επιθυμίες, τις προσδοκίες, τον πόνο και τα όνειρά του.
Παραγωγή – παρουσίαση: Θέμης Ροδαμίτης
