H Μαργαρίτα Μυτιληναίου υποδέχτηκε στο στούντιο του Δεύτερου Προγράμματος τον Μάριο Φραγκούλη και τον Παρασκευά Καρασούλο, με αφορμή τα τραγούδια της νέας τους συνεργασίας και, παράλληλα, έκαναν μια αναδρομή σε όσα τους ενώνουν μέσα στα χρόνια (συναυλίες, δίσκοι, μουσικές παραστάσεις).
Ο Μάριος Φραγκούλης και ο Παρασκευάς Καρασούλος στο Δεύτερο Πρόγραμμα | 23.06.2026
