Ακούγοντας ανέκδοτα και άγνωστα τραγούδια του Παναγιώτη Τούντα και του Γιάννη Παπαϊωάννου και συζητώντας με τον Δημήτρη Παπαδημητρίου.
Πέμπτη 06 Μαρτίου, 9 με 10 το βράδυ, στην εκπομπή του Γιώργου Τσάμπρα και στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7.
«Όλο μού ‘λεγες, ρε Τούντα / κάτσε να πατσίσουμε / σκούντα με, καημέ μου, σκούντα / να μη ναυαγήσουμε./ Που με είδες, που σε είδα / ποιες στιγμές ξεγράφουμε / πάνω σε παλιές σελίδες / τα καινούργια γράφουμε»: Στίχοι του Κώστα Φασουλά, πάνω σε μια παλιά, ανέκδοτη μελωδία του Παναγιώτη Τούντα. Θα μπορούσε να είναι το … «ιδεολογικό μανιφέστο» της εκπομπής. Μια εκπομπή με αφορμή τις δύο βραδιές που πραγματοποιούνται την επόμενη Δευτέρα και Τρίτη, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με τους «Θησαυρούς του Παναγιώτη Τούντα και του Γιάννη Παπαϊωάννου». Ανέκδοτες μελωδίες των δύο δημιουργών με καινούργια λόγια, ανέκδοτα και άγνωστα τραγούδια τους που διασώθηκαν χωρίς να ηχογραφηθούν, σε δυο βραδιές «με σημείο επανεκκίνησης το ρεμπέτικο και την επιρροή του στους σύγχρονους δημιουργούς» – όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Ακούμε αποσπάσματα – ζωντανές ηχογραφήσεις από την προηγούμενη παρουσίαση αυτού του υλικού πριν δύο χρόνια στο μικρό «Παλλάς». Ακόμη, από την ίδια διοργάνωση, το «Ακρογιαλιές, δειλινά» του Τσιτσάνη και τη «Γυφτοπούλα» του Μπάτη, παιγμένα με άρπα και τραγουδισμένα από την Βερόνικα Δαβάκη… Και τέλος, από την δισκογραφία, τραγούδια των δύο δημιουργών αλλά και του Βαγγέλη Κορακάκη. Παράλληλα, συζητάμε με τον Δημήτρη Παπαδημητρίου – που έχει την επιμέλεια της όλης διοργάνωσης – για την εμπειρία και για την προοπτική των συγκεκριμένων επιλογών.
Πάντα με την πεποίθηση και με στόχο ότι «Πρέπει να ξέρεις μηχανή να κόψεις μαύρα μάτια».
ΥΓ: Πέρα από τα πορτραίτα των δημιουργών, η φωτογραφία της ανάρτησης είναι από την προηγούμενη παρουσίαση του υλικού, στο μικρό Παλλάς. Συμμετείχαν: Μανώλης Πάππος, Γιάννης Ζευγώλης, Γρηγόρης Βασίλας, Βαγγέλης Κορακάκης, Βερόνικα Δαβάκη, Κώστας Κωστάκης, Αυγερινή Γάτση, Παναγιώτης Παναγάκης, Γιώργος Νικόπουλος, Θοδωρής Ματούλας και ο Δημήτρης Παπαδημητρίου.