“Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία” αυτό ήταν το μότο του “Εσύ που δεν μιλάς”, όπου τραγουδήσαμε το Φεγγάρι του Ιουνίου, της φράουλας που λένε.
Πάντα στο Δεύτερο Πρόγραμμα με τον Οδυσσέα Τσάκαλο.

“Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία” αυτό ήταν το μότο του “Εσύ που δεν μιλάς”, όπου τραγουδήσαμε το Φεγγάρι του Ιουνίου, της φράουλας που λένε.
Πάντα στο Δεύτερο Πρόγραμμα με τον Οδυσσέα Τσάκαλο.
ΣΧΕΤΙΚΑ ON DEMAND