Ο καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης – πρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας Διδακτορικών Σπουδών Τεχνητής Νοημοσύνης (AIDA) Ιωάννης Πήτας, στον 102FM | «Αίθουσα Σύνταξης» | 28.06.2024

Your browser does not support the audio element. https://www.ertecho.gr/wp-content/uploads/2024/06/20240628-phtas.mp3 Your browser does not support the audio element. https://www.ertecho.gr/wp-content/uploads/2024/06/20240628-phtas.mp3

Στις καταλυτικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης δραστηριότητας, που επιφέρει η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης και ειδικότερα στο χώρο της εκπαίδευσης, αναφέρθηκε ο καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής του ΑΠΘ και Πρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας Διδακτορικών Σπουδών Τεχνητής Νοημοσύνης (AIDA) Ιωάννης Πήτας, μιλώντας στην εκπομπή «Αίθουσα Σύνταξης» του 102FM της ΕΡΤ3.

«Υπάρχουν δύο βασικά μεγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικών αλλαγών που πρέπει να γίνουν. Ο τρόπος που διδάσκουμε την τεχνητή νοημοσύνη στα πανεπιστήμια. Η τάση είναι να δημιουργηθούν ανεξάρτητα τμήματα. Ήδη δημιουργούνται στον κόσμο και πρέπει να σκεφτούμε τι θα γίνει και στην Ελλάδα. Μάλλον είναι μονόδρομος η κατάσταση, όπως ήταν η φυσική στα τέλη του 19ου αιώνα, όταν είχε προχωρήσει η βιομηχανική επανάσταση» επισήμανε ο κ. Πήτας

Και πρόσθεσε: «Η δεύτερη πλευρά του νομίσματος είναι τι γίνεται με τις υπόλοιπες επιστήμες; Εκεί υπάρχουν προβλήματα. Στην καθημερινότητα πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε σωστά τα εργαλεία. Οι διασώστες, οι πυροσβέστες, πώς να χρησιμοποιούν τις κάμερες, τα drones, πώς θα πάρουν πληροφορίες από τα κοινωνικά μέσα, όπου ο κόσμος αναφέρει διάφορα προβλήματα. Οι δημοσιογράφοι πώς να ξεχωρίζουν τις πλαστές εικόνες από τις πραγματικές. Όλες οι επιστήμες μαθηματικοποιούνται, ακόμη και η δημοσιογραφία». 

ΣΧΕΤΙΚΑ ON DEMAND

Exit mobile version