Στο υπ’ αριθμόν ΕΝΑ πρόβλημα, την Ακρίβεια, που απασχολεί την ελληνική κοινωνία , με βάση όλες τις μετρήσεις κοινής γνώμης, καθώς και τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναφέρθηκε η Πρόεδρος της «Ένωσης Καταναλωτών – Η Ποιότητα Της Ζωής»( Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.) Παναγιώτα Καλαποθαράκου, μιλώντας στην εκπομπή «Αίθουσα Σύνταξης» του102FM της ΕΡΤ3.
«Δεν είναι η πρώτη φορά που επιβάλλονται πρόστιμα σε μεγάλα σούπερ μάρκετ. Βρίσκεται σε ισχύ από τον Μάρτιο του 2026 ο νέος κώδικας δεοντολογίας και οι εταιρείες έχουν κάποιες υποχρεώσεις για τις προσφορές, τις προωθητικές ενέργειες και όχι μόνο. Από ό,τι κι εμείς διαβάσαμε, γιατί δεν έχουμε ενημερωθεί ενδελεχώς, είναι ότι το πρόστιμο αφορά την παραβίαση του κώδικα και το περιθώριο κέρδους. Πρέπει να θυμίσω ότι αυτό δεν ισχύει πλέον από την 1η Ιουλίου τρέχοντος έτους. Καταργήθηκε το μέτρο που είχε ληφθεί από την κυβέρνηση το 2021 και το περιθώριο κέρδους δεν θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο από το περιθώριο κέρδους του 2021. Αυτό είχε καταργηθεί.Άρα ο έλεγχος είχε γίνει πριν από την κατάργηση του μέτρου. Ήταν μια παραβατική συμπεριφορά, το πρόστιμο θα επιβληθεί. Αυτό το μέτρο δεν ισχύει πλέον, καταργήθηκε, όπως θα καταργηθεί και το «καλάθι του νοικοκυριού». Αυτά τα προσωρινά μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση αρχίζουν και καταργούνται».
